بهرامی خبر داد؛

کاهش سه و نیم درصدی مصرف بنزین نسبت به سال گذشته

۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۱:۲۴
کد خبر: ۲۷۲۴۱۲
کاهش سه و نیم درصدی مصرف بنزین نسبت به سال گذشته
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: در این ماه به 12 میلیون و 197 هزار لیتر رسیده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته سه و نیم درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،" پیمان بهرامی" مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: در این ماه به 12 میلیون و 197 هزار لیتر رسیده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته سه و نیم درصد کاهش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: در دی ماه سال جاری 32 میلیون و 360 هزار لیتر فرآورده های نفتی شامل بنزین ، نفت سفید ، نفتکوره و نفتگاز در منطقه ایلام مصرف شده است.

بهرامی افزود: در این ماه به 12 میلیون و 197 هزار لیتر رسیده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته سه و نیم درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد:  در مدت یاد شده 15 میلیون و 68 هزار لیتر نفتگاز مصرف شده که در مقایسه با دی ماه سال 92 با کاهش 12 درصدی همراه بوده است.

بهرامی در پایان با اشاره به توسعه گازرسانی در سطح استان از کاهش 19 درصدی مصرف نفت سفید ( از شش میلیون و 738 هزار لیتر به چهار میلیون و 205 هزار لیتر ) و همچنین کاهش 66 درصدی مصرف نفتکوره ( از دو میلیون و 627 هزار لیتر به 890 هزار لیتر ) خبر داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز