مدیرکل ورزش و جوانان استان مدیر نمونه فرهنگی کشور شد

۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۹:۴۴
کد خبر: ۲۷۲۴۸۰
مدیرکل ورزش و جوانان استان مدیر نمونه فرهنگی کشور شد
سید عبدی افتخاری در همایش تبیین سیاست ها و برنامه های فرهنگی قرآنی وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل برتر کشور در حوزه فرهنگی انتخاب و تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، این همایش تحت عنوان تبیین سیاست ها و برنامه های فرهنگی قرآنی باحضوردکترمحمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزیر، روسای فدراسیون ها، مدیران کل استانها، معاونین فرهنگی استانها، مسئول بسیج ورزشکاران کشور، جمعی از مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان و اصحاب رسانه در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این همایش  استان های برتر کشور در حوزه فرهنگی معرفی شدند که در این بین سید عبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به عنوان مدیرکل برتر کشور انتخاب شد و با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونین مورد تجلیل ویژه قرار گرفت.

در این همایش گودرزی وزیر ورزش و جوانان طی سخنانی با تاکید بر این مسئله که موضوع قرآن و فرهنگ قرآنی بخش مهمی از جوهره ی انقلاب اسلامی است، توسعه ی فرهنگی را یکی از شاخص های توسعه پایدار در هر کشور دانست.

در این حکم آمده است: از آنجا که عرصه فرهنگ و ورزش سرچشمه ترویج اندیشه های ناب اسلامی و شکوفایی مبنای فکری و ویژگی های اخلاقی و ورزشی است فرصت چنین خدمتی یک نعمت ارزشمند محسوب می شود.

در ادامه این حکم بیان شده است: به پاس تلاش ارزنده جنابعالی و همکاران در راستای تحقق رهنمودهای امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری، همدلی لازم در انجام فعالیت های فرهنگی و ورزشی، ارج نهادن به مبانی اخلاقی، صیانت از هویت فرهنگی ورزشکاران، مربیان، قهرمانان و پیشکسوتان و تحقق ورزش معنوی و معرفتی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان برتر کشور شناخته شده و از شما قدردانی می شود.

در پایان این حکم عنوان شده است: امید است توجه به ارزش های فرهنگی همچون گذشته سرلوحه فعالیت های جنابعالی و همکاران بوده و روز به روز شاهد تعالی ورزش و حاکمیت اخلاق و منش پهلوانی در جامعه باشیم.

گفتنی است اداره کل ورزش و جوانان در چهار سال گذشته در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان نیز در بین استان های برتر کشور قرار داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز