استاندار قم:

۴۲ دستگاه استان قم مشغول خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند

۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۸:۵۸
کد خبر: ۲۷۳۱۸۸
۴۲ دستگاه استان قم مشغول خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند
استاندار قم گفت: 42 دستگاه اجرایی این استان مشغول به خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند و دراین راستا از آمادگی لازم برخوردارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم که با حضور مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی برگزار شد گفت: امروز آماده پذیرایی از سفر میلیونی مردم ایران به سمت قم هستیم و در جاده ها مشاهده می کنیم که حجم وسیعی از مسافرت از استان قم صورت می گیرد.

وی بیان داشت: متاسفانه در قم با کمبود زیرساخت هایی برای پذایرایی از زائران مواجه هستیم که دولت برنامه ریزی خاصی برای برطرف کردن این کمبودها دارد.

استاندار قم خطاب به سلطانی فر گفت: سلام ما را به دکتر روحانی و هیات دولت برسانید و تاکید کند سفر پر خیر و برکت رییس جمهوری در قم و قول هایی که دکتر روحانی داده است باعث شده است که مراجع تقلید و مردم توقع برآورده شدن قول ها را داشته باشند.

وی با بیان این که دولت تمام توان و امکانات خود را برای تسهیل کردن مسافرت های مردم در ایام نوروز بسیج کرده است گفت: نیروهای مسلح چون سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و دستگاه های خدماتی چون شهرداری آماده هستند تا سفر مردم به استان قم با امنیت و آرامش کامل انجام شود.

صالحی منش افزود: همه وظیفه خود می دانیم که در خدمت دولت تدبیر و امید باشیم و همه توان خود را به کار بندیم تا در جهت اهداف رهبرمعظم انقلاب، رییس جمهوری و هیات دولت گام های بلندی را برای توسعه استان قم برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز