استاندار خراسان رضوی خبر داد؛

آمادگی کامل دستگاه های اجرایی استان برای سفر مقام معظم رهبری به مشهد مقدس

۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۵:۴۸
کد خبر: ۲۷۳۲۸۱
آمادگی کامل دستگاه های اجرایی استان برای سفر مقام معظم رهبری به مشهد مقدس
استاندار خراسان رضوی با ادای احترام به مقام شامخ شهدا یاد و خاطره آنان را گرامی داشت و استقلال و آزادی امروز جامعه را مرهون فداکاری های این عزیزان دانست.
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی ،اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در برنامه زنده شب نشینی سیمای خراسان رضوی، از آمادگی کامل دستگاه های اجرایی استان برای سفر مقام معظم رهبری در نخستین روز از فصل بهار به مشهد مقدس خبر داد و تمام مردم شهید پرور استان، مجاوران و زائران حریم رضوی را برای حضور در مراسم سخنرانی مقام معظم له به حرم مطهر دعوت کرد.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: امروز به عنوان یک تکلیف بر همه آحاد جامعه واجب است که رهرو راستین آنان بوده و در راستای تحقق آرمان‌های متعالی و نورانی آن‌ها گام بردارند.
استاندار خراسان رضوی در واپسین روزهای سال برلزوم اهتمام به سیره و سبک زندگی آنان که سرشار از سادگی و اخلاص است، به عنوان الگویی ارزشمند و عملی برای نسل جوان تاکید کرد و افزود: بدین ترتیب زمینه نهادینه شدن ارزش های اسلامی و ساده زیستی در نسل سوم انقلاب فراهم می شود.
رشیدیان به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط نهادهای اجرایی استان و شهرداری مشهد برای پذیرایی از زائران و مسافران پرداخت و گفت: در حوزه حمل و نقل و اسکان تمام تدابیر لازم اتخاذ شده و کمیته های دوازده گانه ستاد خدمات سفر استان در تمام ایام نوروز در آماده باش کامل هستند.
وی ادامه داد: اکیپ های نظارت و بازرسی در مبادی ورودی شهر مستقر شده و با اقدامات صورت گرفته توسط فرمانداران، شهرستان های بین راهی نیز برای پذیرایی از مسافران آماده اند.
استاندار خراسان رضوی در ادامه به شرح عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال 93 پرداخت و خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته 100 درصد بودجه عمرانی اختصاص یافته به استان محقق شده است.
رشیدیان به بررسی مهمترین اقدامات دولت در استان پرداخت و گفت: احداث 200 کیلومتر جاده روستایی، بهره برداری از 108 پروژه مصوب سفر ریاست محترم جمهور به خراسان رضوی و اتمام 60 هزار واحد مسکن مهر از جمله مهمترین پروژه های عملیاتی شده در سال 93 بوده است.
وی افزود: همچنین  ارائه دفترچه بیمه سلامت به 850 هزار نفر در استان، افزایش میزان صادرات استان به کشورهای خارجی و ارتقا ارتباط بین بخش خصوصی و دولت در راستای ایجاد فرصت های جدید اشتغال  از دیگر اقدامات مهم دولت در سال 93 بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز