استاندار قزوین:

شاهد موفقیت های خوبی در عرصه ورزش استان هستیم

۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۲:۴۳:۱۲
کد خبر: ۲۷۴۲۳۳
شاهد موفقیت های خوبی در عرصه ورزش استان هستیم
روزبه: در یکسال اخیر موفقیت های خوبی را در عرصه ورزش استان شاهد بوده ایم و امیدواریم این روند در سال جدید نیز ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ صبح امروز محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه معاونین و تیم شنای استان قزوین اعزامی به مسابقات جایزه بزرگ امارات با استاندار قزوین دیدار کردند.

در این دیدار روزبه استاندار قزوین با تبریک سال جدید، به موفقیت های کسب شده توسط جامعه ورزش استان در سال 93 اشاره ای داشت و گفت: در طی یک سال اخیر شاهد موفقیت های ارزشمندی در عرصه ورزش استان بودیم و امیدواریم با اعزام تیم شنا و کسب مدال در رقابت های امارات، شاهد تداوم این افتخارآفرینی ها در سال 94 باشیم.

روزبه افزود: استان قزوین از ظرفیت و پتانسیل خوبی در عرصه ورزش برخوردار است و باید از این ظرفیت و استعداد نوجوانان و جوانان این خطه قهرمان پرور استفاده کنیم تا در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی کماکان شاهد پیشرفت و تحول باشیم.

استاندار قزوین در ادامه تصریح کرد: ورزشکاران و قهرمانان ما باید در حوزه اخلاق هم نمونه باشند و قهرمانان ورزشی در حوزه علم و دانش هم توانمندی های خود را به رخ بکشند.

استاندار قزوین در پایان برای تیم شنای اعزامی استان قزوین به مسابقات بین المللی امارات آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این دیدار به ارائه آخرین وضعیت ورزش استان پرداخت و ابراز امیدواری کرد تیم اعزامی استان به مسابقات شنای امارات بتواند نماینده شایسته ای برای ورزش کشور و استان باشد.

محمد داوودی رییس هیات شنای استان و علی شهروان مهر سرپرست تیم اعزامی در این دیدار توضیحاتی در رابطه با شرایط مسابقات و میزان آمادگی تیم استان ارائه دادند. 

تیم شنای استان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز