مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای برنامه بسیج سلامت نوروزی مرکز بهداشت استان ایلام:

از مراکز مختلف در ایام نوروز بازرسی‌هایی صورت می‌گیرد

۱۳۹۴/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۴:۳۵
کد خبر: ۲۷۴۵۳۴
از مراکز مختلف در ایام نوروز بازرسی‌هایی صورت می‌گیرد
مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای برنامه بسیج سلامت نوروزی مرکز بهداشت استان ایلام گفت: در دهمین روز از فروردین سال 94 توسط بازرسین بهداشت محیط 112 مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آب آشامیدنی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، "جواد سجادی" مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای برنامه بسیج سلامت نوروزی مرکز بهداشت استان ایلام، با اشاره به اینکه بازرسی‌هایی از مراکز مختلف در ایام نوروز توسط تیم‌های بهداشت محیط صورت می‌گیرد اظهار داشت: در بازرسی‌های دهمین روز فروردین 83کیلوگرم ماده غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در مراکز فروش و توزیع مواد غذایی توقیف و ضبط شده است.

وی افزود: بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی در بازدیدهای این روز خود از منابع آب آشامیدنی تعداد 28 نمونه گیری انجام داده و آنان را مورد آزمایش کلرسنجی قرار داده اند.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای برنامه بسیج سلامت نوروزی مرکز بهداشت استان ایلام ادامه داد: در راستای اطمینان از بهداشتی بودن و سلامت مواد غذایی در مراکز فروش و عرضه در این مراکز تعداد از مواد غذایی موجود 19 مورد نمونه گیری شده تا از سلامت آنان اطمینان حاصل شود.

وی با بیان اینکه در دهمین روز فروردین تنها یک مورد شکایت مردمی داشته ایم، تصریح کرد: این  مورد شکایت مردمی  مورد پیگیری قرار گرفته و با متخلف برخورد قانونی شده است.

سجادی در پایان، یادآور شد:  با توجه به افزایش تقاضای شهروندان جهت خرید مواد غذایی، لازم است که مصرف کنندگان عزیز در جهت اطمینان از سلامت مواد غذایی به تاریخ تولید و انقضاء مواد غذایی توجه بیشتری نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز