فرمانده انتظامی شهرستان دورود:

کاهش ۳۴ درصدی جرائم در ایام نوروز در دورود

۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۷۴۸۶۱
کاهش ۳۴ درصدی جرائم در ایام نوروز در دورود
فرمانده انتظامی شهرستان دورود از کاهش 34 درصدی وقوع جرائم در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، هدایت‌الله حسنوند  در نشست خبری با خبرنگاران در دورود با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون در شهرستان دورود وقوع انواع سرقت 34 درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در بخش کشفیات جرائم با افزایش 25 درصدی همراه بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: در بخش‌های کشف سرقت منزل و اماکن میزان کشفیات 100 درصد افزایش یافته و در بخش وقوع سرقت‌های اتومبیل 50 درصد و موتورسیکلت 75 درصد کاهش یافته است.

حسنوند خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 17 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک و 500 گرم از نوع هروئین کشف شده است و این در شرایطی است که در مدت مشابه سال گذشته میزان کشفیات مواد مخدر 122 گرم بوده است.

این مسئول اضافه کرد: میزان تصادفات درون شهری از ابتدای سال‌جاری تاکنون با کاهش 20 درصدی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه جرائمی همچون شرارت و چاقوکشی از ابتدای سال تاکنون با کاهش 100 درصدی همراه بوده است، گفت: جرائمی همچون نزاع و درگیری دسته جمعی نیز کاهش 50 درصدی را به دنبال داشته است.

حسنوند با بیان اینکه در ایام نوروز 100 درصد پرسنل انتظامی شهرستان دورود به صورت آماده‌باش به کار گرفته شده‌اند، گفت: با افزایش گشت‌های موتوری و خودرویی و بلوک‌بندی و تقسیم کار بین نیروها و ایجاد تورهای موقت ایست و بازرسی در سطح شهرستان و همچنین اطلاع‌رسانی‌های لازم از طریق رسانه‌ها و توزیع بروشور در بین مردم شاهد کاهش وقوع جرائم و برقراری امنیت در سطح جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز سه ایستگاه پلیس در ورودی و خروجی‌های شهر دورود ایجاد شده است، گفت: طبق نظرسنجی‌های انجام شده بیش از 90 درصد مردم از حضور پلیس در این ایام رضایت داشته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز