زمانی در گفتو با برنا:

کود آوره مورد نیاز بخش کشاورزی به میزان کافی تدارک دیده شده است

۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۷۴۹۰۵
کود آوره مورد نیاز بخش کشاورزی به میزان کافی تدارک دیده شده است
رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: این مقدارکود آوره از طریق شعب شرکت های مذکور و کارگزاریهای توزیع نهاده کشاورزی شرکت به قیمت مصوب در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

"حسین زمانی" رییس اداره روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور، در گفتگو با خبرگزاری برنا در ایلام با اعلام این خبر که  متاسفانه گزارشهای پراکنده ای از سود جویی برخی افراد و شایعاتی مبنی بر کمبود کود آوره در برخی مناطق کشور واصل شده است گفت: این گزارشها به هیج عنوان  صحت نداشته و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با توجه به نیاز کشاورزان در استانهای مختلف در و راستای سیاستهای وزارت جهاد کشاورزی کود آوره مورد نیاز را ذخیره و آماده توزیع نموده است.

"زمانی" ادامه داد: با توجه به بارش باران رحمت الهی در اکثر استانهای کشور و افزایش تقاضای کودهای شیمیایی بویژه کود آوره،  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اعلام نمود،  کود آوره مورد نیاز بخش کشاورزی به میزان کافی تدارک دیده شده است که از طریق شعب شرکت مذکور و کارگزاریهای توزیع نهاده کشاورزی آن شرکت به قیمت مصوب در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

وی افزود:  کشاورزان عزیز بدون دغدغه کمبود کود می توانند به دفاتر این شرکت در استان ها و یا کارگزاریهای توزیع نهاد شرکت مراجعه و به میزان مورد نیاز کود مصرفی را به قیمت مصوب خریداری و تحویل بگیرند.

رییس اداره روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور، اعلام کرد:   در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی و یا عدم عرضه کالا و بروز هرگونه مشکل در راستای تامین کود شیمیایی مورد نیازدر مناطق مختلف کشور کشاورزان محترم می توانند گزارش و شکایات احتمالی خود را در این خصوص به دفاتر شرکت مزبور در استانها مختلف ارایه نمایند.

"حسین زمانی " در پایان تاکید کرد: مدیران شعب متبوع مکلف اند نسبت به پاسخگویی و یا رفع هر گونه مشکل احتمالی اقدام نمایند و با استقرار افراد کشیک حتی در ایام تعطیل زمینه لازم جهت رفاه حال کشاورزان عزیز را فراهم آورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز