رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار:

مادران و همسران شهدا نقش تعیین کننده ای در دوران انقلاب داشته اند

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۵:۳۷
کد خبر: ۲۷۵۰۶۸
مادران و همسران شهدا نقش تعیین کننده ای در دوران انقلاب داشته اند
رئیس تبلیغات اسلامی شهریار به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، نقش مادران و همسران شهدا را در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تعیین کننده دانست.

به گزارش خبر گزاری برنا غرب تهران، حجت‌الاسلام حسینعلی رضا زاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، نقش مادران و همسران شهدا را در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تعیین کننده دانست.

رضا زاده گفت: نقش زنان و مادران در انقلاب اسلامی نقش به سزایی بوده و آنها پشتوانه های محکمی بوده اند که توانستند با پذیرش دشواری ها و مصائب با هدف بقا و اعتلای انقلاب اسلامی، الگوپذیری از حماسه آفرینان عاشورا را به صورت عملی ترسیم کردند.

وی افزود: فرزندان تربیت شده توسط مادران این مرز و بوم در دوران بسیار سختی که، همه در کنار هم بر علیه کشور ایران و براندازی آن تلاش می کردند  توانستند کشور را از هجمه های دشمنان به سلامت عبود داده  و استقلال و پیروزی انقلاب را در دوران دفاع مقدس و بعد از آن رقم بزنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در خاتمه تصریح کرد: اگر مادران، همسران و خواهران و دختران شهدا در بین ما نبودند و شاهد افتخار آن ها بر شهادت عزیزان شان نبودیم، اینک به طور قطع و یقین، فرهنگ ایثار و روحیه ی شهادت طلبی در میان مردان، پسران، جوانان و آحاد ملت نبود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز