نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

از پرداختن به موضوعاتی که آرامش استان را برهم می زند باید پرهیز کرد

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۴:۲۹
کد خبر: ۲۷۵۲۰۴
از پرداختن به موضوعاتی که آرامش استان را برهم می زند باید پرهیز کرد
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی: از هرموضوع غیرفرهنگی که باعث بر هم زدن آرامش و امنیت جامعه و استان ماست باید جدا پرهیز و دوری کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به همراه جمعی از مدیران این اداره کل با نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نمیانده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را در تمام عرصه های مهم داخلی و بین المللی مهم دانست و گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که فرهنگ منحط غربی را در بین جامعه به خصوص نسل نوجوان و جوان ما گسترش دهند که باید در این زمینه هوشیار بوده و اجازه ندهیم این فرهنگ در جامعه اسلامی نفوذ پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: از هرموضوع غیر فرهنگی که باعث بر هم زدن آرامش و امنیت جامعه و استان ماست باید جدا پرهیز و دوری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: متاسفانه در برخی جوامع، کسانی هستند که همچنان بر این اندیشه باقی هستند که بتوانند برنامه های غیر فرهنگی را ترویج کنند اما در این بین مسئولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با برنامه ریزی جلسات تفسیر قرآن و دیگر برنامه های فرهنگی و دینی برای مردم ، تلاش مضاعفی داشته باشند که بسیار تاثیر گزار است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: باید در کارها و برنامه های خود مثل همیشه مصمم و در حیطه کاری خود مانع منکر باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی داشتن یک الگوی مناسب را با اهمیت دانست و گفت: مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با برنامه های خود یک الگوی مناسب در استان داشته باشید تا بتوانید به دیگر استانها ترویج دهید.

وی به برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی اشاره و اظهار داشت: درجلسه ای که قبل از ایام تعطیلات در استانداری برگزار شد مطالبی بیان کردم که امیدواریم با تشکیل اتاق های فکر و تصویب مصوبات بتوانیم به مسایل فرهنگی استان بیش از پیش همت گماریم.

امام جمعه قزوین بیان داشت: آن چیزی که امروز برای جامعه اسلامی به خصوص استان ما اهمیت دارد، این است که بتوانیم فرهنگ دینی وملی را ترویج نموده وفرهنگ سازی کنیم.

در ابتدای این دیدار مهدی احمدی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در خصوص برنامه های این اداره کل گفت: اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و تمامی مدیران این مجموعه همواره منویات حضرتعالی و رهبری معظم انقلاب در رابطه با مسایل فرهنگی را نصب العین تمام برنامه های خود قرار خواهند داد.

abedini

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز