در نکوداشت مقام و منزلت مادر و زن؛

جشنواره شعر کوثر در مرند برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۱:۲۶:۱۱
کد خبر: ۲۷۵۹۶۹
جشنواره شعر کوثر در مرند برگزار می شود
عزیززاده گفت: این جشنواره در جهت تکریم مقام والای حضرت فاطمه‌زهرا (س) و نکوداشت مقام و منزلت مادر و زن برگزار می‌شود.
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مرند از برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره شعر استانی کوثر مرند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، عزیززاده اظهار داشت: این جشنواره در جهت تکریم مقام والای حضرت فاطمه‌زهرا (س) و نکوداشت مقام  و منزلت مادر و زن برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره شعر کوثر برای ایجاد بستر مناسب در راستای معرفی ابعاد شخصیتی و کمال و منزلت حضرت فاطمه زهراء (س) و همچنین حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت مقام مادر و زن برگزار می شود.

عزیززاده برگزاری این جشنواره را گامی موثر و مهم در شناساندن و باز آفرینی ابعاد زندگی پربار و آموزنده دخت نبی مکرم اسلام (ص) به عنوان الگوی زنان عالم و همچنین اشاعه رهنمودها و آموزه های اسلامی، انقلابی و انسانی حضرت امام خمینی (ره) با زبان فاخر وماندگار شعر و ادب برشمرد و گفت: آشنایی با ابعاد گوناگون زندگانی والا و گهربار حضرت زهرا (س)، ترویج اخلاق و سجایای فاطمی و تبین جلوه های اجتماعی زندگانی حضرت فاطمه (س) و شخصیت گرانقدر حضرت امام خمینی (ره)، تقویت  بنیه ادبی شعرای استان، تبادل تجربیات نوین ادبی در حوزه شعر و ادب ارزشی و رسالت‌مدار استان و ترغیب شعرای فعال به معرفی فضائل اهل بیت (ع) و نیز خلق آثار ادبی فاخر در حوزه دین وعترت، امام خمینی و انقلاب اسلامی از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره فرهنگی و ادبی است .

وی موضوعات جشنواره را شامل ابعاد شخصیتی و توصیف منزلت حضرت فاطمه زهراء (س) و حضرت امام خمینی( ره)، مقام و منزلت مادر و زن عنوان کرد و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌‌ ین جشنواره را بیست و پنجم اردیبهشت ماه 1394 اعلام کرد.

براساس این گزارش تنها آثار شعری با موضوعات مرتبط در این جشنواره پذیرفته شده و به مقالات و متون ادبی ارسال شده ترتیب اثر داده نخواهد شد و همچنین آثاری که در دوره های قبل این جشنواره شرکت داده شده اند، پذیرش نمی شوند./ف

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز