دیدار استاندار و مدیران استان با فرهنگی و رئیس اسبق فدراسیون دوومیدانی

۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۲:۰۶
کد خبر: ۲۷۶۳۲۱
دیدار استاندار و مدیران استان با فرهنگی و رئیس اسبق فدراسیون دوومیدانی
استاندار لرستان گفت‌: پیشکسوتان در هر زمینه ای هویت واصالت آن جامعه اند وپیشکسوتان ورزش لرستان شناسنامه وآینه تمام نمای ورزش استان هستند.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، هوشنگ بازوند با حضور در منزل «غلامحسین برنجی»، فوتبالیست پیشکسوت لرستانی، اظهار داشت: ارج نهادن و احترام به مقام پیشکسوتان و نخبگان نشان‌دهنده اصالت و غنای فرهنگ و اندیشه آن جامعه است. 
عیادت
 
وی در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع معلمان در جامعه گفت‌: معلمان بر گردن آحاد جامعه حق بزرگی دارند و این حق بر مسوولین و مدیران مهم‌تر و سنگین‌تر است‌.
استاندار لرستان در این دیدار که معاون سیاسی‌امنیتی استانداری‌، مدیر کل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش‌، مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان و و معاون فرهنگی وی‌، جمعی از پیشکسوتان ورزشی و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند بر پیگیری امور درمانی این پیشکسوت لرستانی تاکید کرد و گفت‌: پی‌گیری‌های لازم برای درمان این پیشکسوت ورزش لرستان صورت خواهد گرفت و از تمام ظرفیت‌ها برای درمان وی در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده خواهد شد‌.
 
 
تجلیل و تکریم پیشکسوتان یک برنامه محوری و راهبردی است
 
سییسششش
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با هدف ارج نهادن به مقام پیشکسوتان و تجلیل از تلاش‌های آنان در پیشبرد اهداف متعالی تعلیم و تربیت با حضور در منزل «غلامحسین برنجی» فرهنگی پیشکسوت شهرستان خرم‌آباد گفت: تجلیل و تکریم از پیشکسوتان یک برنامه‌محوری و راهبردی در آموزش و پرورش است که با قوت ادامه می‌یابد.
گودرز کریمی‌فر افزود: پیشرفت‌ها و دستاوردهای آموزشی‌، پرورشی و ورزشی مرهون تلاش‌ها و زحمات بی‌دریغ اساتید و پیشکسوتان است و باید فرهنگ تکریم و تجلیل از آن‌ها به نسل جوان جامعه  انتقال داده شود‌. 
وی با بیان این که آموزش و پرورش خود را موظف می‌داند که در کنار پیشکسوتان‌، فرهنگیان و دانش‌آموزان باشد و از هر گونه کمک‌، مساعدت و حمایت دریغ نورزد، گفت‌: تجلیل از اساتید و پیشکسوتان نهادینه کردن فرهنگ احترام به بزرگان و سرمایه‌های معنوی جامعه منجر خواهد شد و باید قدردانی شده و تداوم یابد‌.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در ادامه سخنان خود از تکریم و نکوداشت اولین مدیرکل آموزش و پرورش لرستان (مرحوم حاج شیخ عزیزالله ضیایی‌لرزاد در سال 1304) و اولین مدیرکل آموزش و پرورش بعد از انقلاب (محمدحسن خشنود- 1358) خبر داد و گفت‌: ما معتقدیم که باید این فرهنگ در جامعه ساری و جاری شود‌.
کریمی‌فر در پایان از آمادگی آموزش و پرورش برای حمایت مادی و معنوی از این استاد پیشکسوت خبر داد و گفت‌: با مساعدت استاندار زمینه مداوا و درمان استاد برنجی در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.
 
در حاشیه:
* حضور جمع کثیری از مسئولان، اصحاب رسانه، پیشکسوتان فرهنگی و ... باعث شد اتاق کوچکی که استاد برنجی در آن استقرار داشت، پذیرای حدود 30 نفر به صورت هم‌زمان باشد، اما گرمی و صفای این دور هم بودن، ساعتی پربار برای جمع حاضر رقم زد. بدون شک، این قبیل مردم‌دوستی‌ها به عنوان برگ زرینی در کارنامه‌ی مسوولان برای همیشه باقی خواهد ماند.
* همزمان با حضور استاندار و همراهان، مسابقه حساس فوتبال پرسپولیس تهران و النصر عربستان در حال پخش بود. در حالی که قرار بود مراسم عیادت استاندار حدود 15 دقیق طول بکشد، اما
 
 
حدود 45 دقیقه زمان برد. تجبییییی
 
* در آغاز مراسم فرید بهرامی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان توضیحاتی کوتاه در مورد خدمات فرهنگی و ورزشی استاد برنجی به حضار ارائه داد.
*  استاندار که لحظاتی پس از به ثمر رسیدن گل تیم پرسپولیس (در دقیقه 60) وارد منزل استاد برنجی شده بود، تا پایان بازی و زمان 9 دقیقه زمان‌های تلف شده هم صبر کرد و پس از آن مراسم اهدا یادبود به استاد برنجی توسط وی صورت پذیرفت. از طرف استاندار لوح سپاس و یک سکه بهار آزادی به مناسبت تلاش‌های فرهنگی و ورزشی غلام‌حسین برنجی به وی اهدا شد.
* از طرف مدیر کل آموزش و پرورش لرستان نیز لوح سپاس به استاد برنجی اهدا شد. یک تابلوی نفیس نیز به استاد برنجی از طرف آموزش و پرورش به ایشان داده شد که البته این تابلو به صورت نمادین به حاج پرویز جایدری از فرهنگیان پیشکسوت لرستانی حاضر در محفل اعطا شد تا در اختیار استاد برنجی قرار گیرد.
* استاد محمدحسن خشنود، مسئول کانون بازنشستگان فرهنگیان لرستان و مدیرعامل سرای سالمندان صدیق خرم‌آباد نیز در این مراسم ضمن تشکر از کار ارزشمند مسئولان در قبال سرمایه‌های استان، از آن‌جا که فرزندان استاد برنجی در خارج از لرستان زندگی می‌کنند ابتدا خواهان استخدام نیرویی جهت پرستاری از این فرهنگی شریف شد. استاندار لرستان تاکید کرد استاد برنجی باید هر چه زودتر سلامتی خود را بازیابد و در این زمینه رایزنی‌های لازم را با مسئولان بیمارستان پارسیان تهران انجام خواهد داد و مدیرکل آموزش و پرورش استان را مسئول پی‌گیری در این خصوص نمود.
* هنگام عیادت، یک چشم حضار به صفحه‌ تلویزیون و بازی حساس نماینده‌ کشورمان برابر نماینده عربستان سعودی بود. در این بین مشخص شد استاندار لرستان و مدیرکل آموزش و پرورش استقلالی و معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز پرسپولیسی هستند! البته در پایان بازی و پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس، همه نفس راحتی کشیدند و از پیروزی نماینده‌ کشورمان خوشحال شدند.
* مدیر کل ورزش و جوانان و اصحاب رسانه نیز حدود 20 دقیقه بعد از استاندار وارد منزل استاد برنجی شدند. آنها جلوی درب استانداری منتظر وی بودند اما استاندار قبلاً به منزل استاد برنجی رسیده بود.
* حدود ساعت 20 و 30 دقیه شب، استاندار و همراهانش، منزل استاد برنجی را به سمت منزل «سید مصطفی کریمی» از قهرمانان سابق پرتاب نیزه کشور که سال‌ها مسئولیت‌های مختلفی در ورزش کشور داشته است، ترک کردند.
* استاندار و همراهانش در ادامه  در منزل سید مصطفی کریمی، مدیر کل اسبق تربیت بدنی استان لرستان و رئیس اسبق فدراسیون دو و میدانی کشورمان، حضور پیدا کرد و از زحمات چندین ساله وی در پیشبرد ورزش لرستان تجلیل کردند‌.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز