بازگشایی جاده همدان- تویسرکان

۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۹:۰۰
کد خبر: ۲۷۷۳۷۴
بازگشایی جاده همدان- تویسرکان
سرهنگ مهدی شاکری از بازگشایی مجدد جاده کوهستانی همدان - تویسرکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پلیس راه استان همدان  افزود: تردد در جاده فرعی همدان- تویسرکان که به جاده گنجنامه معروف است همه ساله با آغاز فصل ریزش نزولات آسمانی ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: جاده گجنامه- تویسرکان بواسطه وجود نقاط پر پیچ و خم، پرتگاه و پیچ های تند و خطرناک و نداشتن شانه خاکی با آغاز طرح زمستانی بسته می شود.

وی گفت: پس از بسته شدن مسیر فرعی همدان- گنجنامه- تویسرکان به دلیل سخت گذر بودن و نبود ایمنی کافی، تردد از دو مسیر جایگزین شامل همدان- جوکار- تویسرکان و همدان- اسدآباد- تویسرکان انجام می شود.

رییس پلیس راه همدان توصیه کرد: با وجود بازگشایی این مسیر حادثه خیز، رانندگان همچنان از جاده های جایگزین برای عزیمت از همدان به شهرستان تویسرکان استفاده کنند.

سرهنگ شاکری یادآوری کرد: هفتم فروردین ماه سالجاری پیش از ورود به مسیر فرعی همدان- گنجنامه- تویسرکان در مسیر منتهی به پیست اسکی گنجنامه به علت ریزش سنگ از کوه بر روی یک دستگاه خودروی پژو 405 دچار سانحه شد که مصدومی در پی نداشت.

وی گفت: همچنین تردد کامیون از مسیر ارتباطی آورزمان ملایر به علت حادثه خیز بودن این مسیر در ایام نوروز ممنوع شده بود ولی هم اینک کامیون ها می توانند از این مسیر تردد داشته باشند.

استان همدان دارای 5400 کیلومتر راه فرعی و اصلی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز