در سال ۹۴

مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ارس احداث می شود

۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۴:۲۲:۱۸
کد خبر: ۲۷۷۴۹۸
مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ارس احداث می شود
حضور فعالان صنایع دستی در نمایشگاه های بین المللی و کشوری و نیز برپائی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در ارس از اهم مصوبات بود.

در نشستی که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس و جمعی از فعالان صنایع دستی این منطقه منعقد شد، مسائل و مشکلات و راهکارهای پیش روی توسعه و تولید صنایع دستی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، محسن خادم عرب باغی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس در این نشست گفت: احداث بازارچه صنایع دستی و مجتمع فرهنگی و هنری در منطقه آزاد ارس از مهم ترین برنامه های عملیاتی سازمان در سال 94 می باشد که به بهره برداری خواهد رسید.

در این نشست موضوعاتی شامل وضعیت استانداردهای بافت و تولید فرش و تابلو فرش، چگونگی حضور در بازارهای بین المللی صنایع دستی منطقه، تخصیص زمین برای ساخت سالن جهت راه اندازی کارگاه بافت فرش و آموزش آن، چرخه ارتباط بین عوامل مختلف تولید و مشکلات آن، راهکارهایی برای تسهیل تولید صنایع دستی، فراگرد مربوط به بازاریابی و صادرات صنایع، نحوه ارتباط با مشتری و دیگر مشکلاتی که تولیدکنندگان صنایع دستی با آن مواجه هستند نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حضور فعالان صنایع دستی در نمایشگاه های بین المللی و کشوری  و نیز برپائی نمایشگاه دائمی صنایع دستی جهت عرضه محصولات و تولیدات صنایع دستی در ارس از اهم مصوبات این نشست بود./ف

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز