با حضور قائم مقام وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت؛

افتتاح نخستین نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی در قزوین

۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۰:۴۹
کد خبر: ۲۷۷۶۰۵
افتتاح نخستین نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی در قزوین
اولین نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین و جمعی از دستگاه های اجرایی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین، با حضور نظری، قائم مقام وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان، نخستین نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی با همکاری و مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس، اداره‌کل بهزیستی قزوین، شبکه آموزش و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در قزوین افتتاح و مورد بازدید مردم و علاقه مندان قرار گرفت.

طبق اعلام مسئولان برگزاری این نمایشگاه، هدف از برگزاری نخستین نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی این است که همه اقشار جامعه با تازه‌ترین تکنولوژی و محصولات خدمات آموزشی مانند بردهای هوشمند، نرم‌افزارهای آموزشی و تکنولوژی‌های به روز در زمینه هوشمندسازی کلاس‌های درس آشنا شوند و بر سرعت تحولات علمی در سطح مدارس و آموزشگاه ها افزوده شود.

این نمایشگاه برای نخستین بار در کشور و با حضور 65 شرکت فعال در صنعت تولید وسایل کمک آموزشی از شهرهای مختلف کشور در محل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برپا شده است.

این نمایشگاه از 25 لغایت 28 فروردین ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز