رئیس پلیس فتا استان قزوین:

شاگرد گل فروشی، سارق اینترنتی از آب در آمد

۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۱:۰۶
کد خبر: ۲۷۷۷۸۷
شاگرد گل فروشی، سارق اینترنتی از آب در آمد
سرهنگ مهدی مختاری نسب از دستگیری فردی، به جرم برداشت غیرمجاز از حساب بانکی صاحبکارش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ مهدی مختاری نسب، رئیس پلیس فتا استان قزوین در تشریح این خبر گفت: فردی با مراجعه به پلیس فتا قزوین و اعلام برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش در خواست دادخواهی کرد.

وی عنوان داشت: بلافاصله در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و کارشناسان و ماموران پلیس فتا اقدامات تخصصی خود را جهت شناسایی متهم و صحت گفته های شاکی آغاز و با بررسی‌های فنی و اقدامات تخصصی خود موفق به شناسایی متهم و دستگیری وی شدند.

رئیس پلیس فتا استان قزوین بیان کرد: متهم که ابتدا منکر اقدامات مجرمانه خود بود با تحقیقات پلیسی و علمی،در نهایت به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را از این اقدام،مشکلات شخصی با شاکی اعلام کرد.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی پلیس توضیح داد که به عنوان شاگرد در کنار شاکی مشغول کار بوده است که در این مدت با سوء استفاده از اعتماد وی اطلاعات حساب بانکی و رمز دوم کارت عابر بانک شاکی را بدست آورده و با فریب متصدی کافی‌نت،موجودی حساب شاکی را خالی می‌کرد.

این مسئول انتظامی در پایان با اشاره به تحویل سارق حساب بانکی به مرجع قضایی به جرم برداشت غیرمجاز مبلغ 14 میلیون ریال از حساب صاحبکارش،از شهروندان خواست، کارت عابر بانک و اطلاعات حساب خود را در اختیار کسی قرار نداده و رمز عبور خود را به طور مرتب تغییر داده و از اعتماد کردن نابجا به دیگران خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز