شهردار قزوین خبر داد:

احداث بنا در باغات حریم شهر قزوین

۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۲:۱۵
کد خبر: ۲۷۷۹۲۵
احداث بنا در باغات حریم شهر قزوین
احداث بنا در باغات قزوین در کارگروه تخصصی امور زیربنایی استان قزوین تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مسعود نصرتی، شهردار قزوین، اظهار داشت: طبق بند 30 صورت جلسه کارگروه تخصصی امور زیر بنایی استان در تاریخ 16 اسفند93 شهروندان می‌توانند تا پایان خرداد 94 برای احداث بنا در باغات قزوین در مناطق مجاز واقع در حریم شهر قزوین مطابق دستورالعمل سازمان امور اراضی کشور، بررسی و صدور موافقت از سوی مدیریت امور اراضی استان قزوین و در نهایت صدور پروانه ساختمانی از سوی شهرداری قزوین اقدام کنند.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند تا پایان خرداد 94 برای احداث بنا در باغات حریم شهر قزوین با سطح اشغال 20متر مربع در اراضی هزار و 500 تا 2هزار و 500متر مربع (حداکثر در دو طبقه) و با سطح اشغال 40متر مربع در اراضی 2هزار و 500 تا 5هزار متر مربع (حداکثر در دو طبقه) و با سطح اشغال 60متر مربع در اراضی 5هزار تا 10هزار متر مربع (حداکثر در دو طبقه) اقدام کنند.

نصرتی افزود: همچنین شهروندان می‌توانند تا پایان خرداد 94 برای احداث بنا در باغات قزوین با سطح اشغال 80متر مربع در اراضی 1تا 2.5هکتار (حداکثر در سه طبقه)، با سطح اشغال 100مترمربع در اراضی 2.5 تا 5 هکتار (حداکثر در سه طبقه) و با سطح اشغال 120متر مربع در اراضی 5تا 10هکتار (حداکثر در سه طبقه) اقدام کنند.

وی تاکید کرد: اراضی واقع در باغستان سنتی قزوین و طرفین محورهای مواصلاتی در حد حریم راه‌ها شامل این مصوبه نیستند.

این مقام مسئول بیان کرد: شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد شهرسازی مناطق سه گانه شهرداری قزوین مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز