تقدیر نماینده ولی فقیه از عملکرد مرزبانی استان ایلام

۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۷۸۸۹۷
تقدیر  نماینده ولی فقیه از عملکرد مرزبانی استان ایلام
حجت الاسلام "لطفی" از تلاش و زحمات مجموعه مرزبانی، تقدیر کرد و گفت: این اقتدار و قدرت شما مرزداران است که تاکنون به دشمنان اجازه نداده است تا در فکر تجاوز به مرزها باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از  ایلام؛ حجت الاسلام لطفی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان، جانشین و جمعی از معاونین ستادی با ابراز رضایت از عملکرد مرزبانی، در راستای موفقیت و سرافرازی مرزبانان ، خواهان  اجابت دعای امام سجاد (ع) در حق آنان شد.

حجت الاسلام لطفی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام،  گفت: از تلاش و زحمات مجموعه مرزبانی، تقدیر می نمایم و این اقتدار و قدرت شما مرزداران است که تاکنون به دشمنان اجازه نداده است تا در فکر تجاوز به مرزها باشند و کلام رهبری نیز در این خصوص تقویت قلب همه ما میباشد.

وی، افزود: با تلاش و حضور مقتدرانه کارکنان مرزبانی ایلام، در اربعین حسینی (ع) و حجم زیاد مترددین به عتبات عالیات بود که  هیچ مشکل پیش نیامد،و این تلاش ها و امنیت پایدار در مرزها قابل تقدیر است.

امام جمعه ایلام با بیان خاطره ای از حضور خود در یکی از پاسگاه های مرزی در سال گذشته اظهار داشت: روحیه بالا و علاقه مندی کارکنان مرزبانی در حفظ و حراست از مرزها و نظام مقدس جمهوری اسلامی که در بین کارکنان مرزبانی مشاهده نمودم مایه فخر و مباهات بود، لذا بر این اساس ما وظیفه داریم تلاش کنیم تا مرزداران هیچ وقت دغدغه معیشتی نداشته باشند از خداوند متعال  خواهانیم، در راستای موفقیت و سرافرازی مرزبانان تلاشگر ما، دعای امام سجاد (ع) که در صحیفه سجادیه آمده شامل حال شماها حافظان امنیت مرزها گردد.

در ادمه سرهنگ لطفعلی پاکباز، فرماندهی مرزبانی، گزارشی از عملکرد یک ساله مرزبانی در کنترل شبانه روزی و بی وقفه 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و اجرای پروژه های آب و برق رسانی، جاده سازی و زیر ساخت های مورد نیاز مرزبانی، تامین امنیت زوار اربعین حسینی و خدمات رسانی مضاعف مرزداران ارائه و آمادگی مرزبانی ایلام  اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) و توصیه های نماینده معظم اله در امنیت پایدار مرزها و مرزنشینان اعلام نمود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز