امکان بهره مندی دانشجویان و طلاب هرمزگان از ۵۰ درصد یارانه خرید کتاب

۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۳:۳۸
کد خبر: ۲۷۹۷۲۰
امکان بهره مندی دانشجویان و طلاب هرمزگان از ۵۰ درصد یارانه خرید کتاب
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان: دانشجویان و طلاب هرمزگانی می توانند از 50 درصد یارانه خرید کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، علیرضا درویش نژاد با اعلام این خبر گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهار هزار و ۱۸۶ سهمیه به مبلغ یک میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال جهت استفاده دانشجویان و طلاب به هرمزگان اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: دانشجویان و طلاب علاقه مند می توانند با مراجعه به سایت tibf.ir به صورت اینترنتی ثبت نام کنند که با واریز ۴۰ هزار تومان می توانند به همین مبلغ نیز از یارانه خرید کتاب استفاده کنند که در مجموع ۸۰ هزار تومان می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: این اقدام با هدف حمایت از قشر تحصیلکرده جامعه برای تهیه کتاب های مورد نیاز خود صورت گرفته است و اگر هرمزگان از این سهم استفاده نکند به استان دیگر اختصاص داده می شود.

درویش نژاد در خصوص میزان ثبت نام هرمزگانی ها در این طرح اظهار داشت: تاکنون کمتر از هزار نفر ثبت نام کرده اند و با توجه به این که پنجم اردیبهشت ماه آخرین فرصت ثبت نام می باشد هنوز بیش از سه هزار سهمیه خالی وجود دارد که امیدواریم هرچه زودتر دانشجویان و طلاب از فرصت باقی مانده جهت ثبت نام استفاده کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۱۶ الی ۲۶ اردیبهشت برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز