با حضور معاون فنی و عمرانی استانداری تهران:

شهرداران استان تهران در صفادشت گرد هم آمدند

۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۱:۳۸
کد خبر: ۲۸۱۰۰۶
شهرداران استان تهران در صفادشت گرد هم آمدند
همایشی به منظور پیشرفت در امور شهری و نشاط در شهرهای استان با حضور کریمی، معاون فنی استانداری تهران و شهرداران استان در صفا دشت برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا غرب تهران :به منظور پیشرفت در امور شهری و نشاط در شهرهای استان همایشی با حضور شهرداران استان تهران ،کریمی، معاون فنی و عمرانی استانداری ،سلیم آبادی مدیر کل دفتر فنی ، رحمتی مدیر کل مدیریت بحران ، الماسی مفیدیمدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها ،ثنایی مدیر دفتر حمل و نقل و ترافیک  ،کرمی فرماندار شهرستان ملارد و بخشدار صفادشت ، شهردار و اعضای شورای شهر صفادشت به میزبانی شهرداری صفادشت بر گزار شد

 در ادامه این همایش کریمی معاون فنی و عمرانی استانداری با بیان این که فعالیت های شهرداری های استان نسبت به چند سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است .اظهار داشت: دمیده شدن روح تازه نشاط در شهرهای استان و کارکنان شهرداری ها قابل ملاحظه است.

وی ابراز امیدواری کرد که تبادل تجربه شهرداران و مشارکت آنان در اجرای طرح های عمرانی بتواند ثمرات خوبی را در پی داشته باشد.

همچنین کریمی شهردار صفادشت نیز با معرفی کوتاه شهر صفادشت را "مهد علم و صنعت" خواند و گفت برای تحقق نامی که برای شهر برگزیده ایم تلاش می کنیم.

شهرداران استان تهران در ادامه همایش  شهرداران استان تهران به قزوین سفر کردند تا با تجربه شهرهای این استان در اداره امور شهر آشنا شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز