همایش هفته سلامت با همت کمیته امداد و شبکه بهداشت شهرستان قدس برگزار شد

۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۲:۲۹
کد خبر: ۲۸۱۰۵۷
همایش هفته سلامت با همت کمیته امداد و شبکه بهداشت شهرستان قدس برگزار شد
همایش هفته سلامت با شعار ایمنی غذا از مزرعه تا سفره با همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قدس برگزار شد.

 به گزارش خبر گزاری برنا غرب تهران به مناسبت هفته سلامت ، کارگاه آموزشی سلامت با شعار ایمنی غذایی از مزرعه تا سفره در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و کمیته امداد شهرستان قدس با حضور معاون فرماندار،بخشدار،مدیرومعاونین شبکه بهداشت، معاون آموزش و پرورش ، رییس اداره کارو امور اجتماعی، معاونت سازمان ارشاد اسلامی ، نماینده بنیاد امور بیماریهای خاص استان تهران ، ریاست سازمان بهزیستی شهرستان، شبکه پنج سیما و تعدادی از مددجویان تحت حمایت این نهاد برگزار شد .

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط یکی از دانش آموزان تحت حمایت و اجرای سرود ملی شروع شد.

در ادامه عزیزی مدیریت  کمیته امداد ضمن عرض خیر مقدم خدمت مدعوین محترم گزارشی از عملکرد این نهاد خصوصا در بحث بهداشت و درمان و خودکفایی و مشاوره این نهاد جهت مددجویان ارائه فرمودند.

همچنین آذریان بخشدار قدس سخنانی در مورد سلامت جسم و روح و خدمات ارزنده کمیته امداد  سخنانی را ایراد فرمودند .

 در ادامه مراسم سرکار خانم دکتر فرهادی معاونت شبکه بهداشت  در خصوص امنیت غذایی خانواده و روش پخت و نگهداری مواد غذایی و سلامت غذا در خانوده توضیحاتی را بیان نمودند .

.درپایان مراسم توسط مدیریت کمیته امداد و مسئولین شرکت کننده به تعدادی از خانواده های موفق در عرصه اشتغال و کسب علم و دانش لوح تقدیر و هدایایی  اهداء نمودند همچنین در جهت ترویج فرهنگ تغذیه سالم به هر یک از مددجویان شرکت کننده حواله خرید ماهی به مبلغ سیصد هزارریال اهداء گردید.

لازم به ذکر است در حاشیه مراسم غرفه های محصولات غیر بهداشتی و اندازه گیری فشار خون مددجویان برپا شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز