رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی خبر داد:

باند سارقان منازل تبریز در دام پلیس افتاد

۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۲:۵۹:۴۹
کد خبر: ۲۸۱۰۶۹
باند سارقان منازل تبریز در دام پلیس افتاد
سرهنگ صابر عباس زاده گفت: متهمان بناچار لب به اعتراف گشوده و به 21 فقره سرقت از منازل در سطح کلانشهر تبریز اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری باند سارقان منازل تبریز با 21 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، سرهنگ صابر عباس‌زاده در تشریح این خبر گفت: در پی دستگیری دو سارق سابقه‌دار به هویت‌های معلوم توسط عوامل گشت کلانتری 21 تبریز، متهمان به همراه پرونده به این پلیس ارجاع داده شدند.

سرهنگ عباس‌زاده افزود: متهمان پس از چند مرحله تحقیق و بازجویی ابتدا منکر ارتکاب هرگونه سرقت بودند ولی با ارایه دلایل و مدارک و قرائن بناچار لب به اعتراف گشوده و به 21 فقره سرقت از منازل در سطح کلانشهر تبریز اعتراف کردند.

این مقام انتظامی افزود: بلافاصله پس از دستگیری متهمان، کلیه صحنه‌های سرقت مورد بازسازی قرار گرفت و شاکیان نیز شناسایی و در نهایت متهمان پس از سیر مراحل تکمیلی پرونده به دادسرا ارجاع و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی در پایان علت و انگیزه ارتکاب جرم از سوی سارقان را اعتیاد و نیاز مالی جهت تامین هزینه‌های مواد مخدر، عدم رعایت هشدارهای پلیسی توسط مالباختگان، متزلزل بودن وضعیت خانوادگی متهمان، مراوده و دوستی با افراد ناباب دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز