شهردار بندرعباس مطرح کرد:

نقش سازنده کارگران در رشد و توسعه اقتصادی/ سیستم کارگری شهرداری بندرعباس تقویت می شود

۱۳۹۴/۰۲/۱۰ - ۰۷:۵۴:۴۲
کد خبر: ۲۸۱۴۷۰
نقش سازنده کارگران در رشد و توسعه اقتصادی/ سیستم کارگری شهرداری بندرعباس تقویت می شود
شهردار بندرعباس از تقویت وضعیت سیستم کارگری خبر داد و گفت: توسعه جامعه به لحاظ صنعتی، عمرانی و غیره مرهون تلاش‌های کارگران است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس امینی‌زاده در مراسم جشنی که با حضور کارگران بخش‌های مختلف شهرداری بندرعباس همزمان با روز جهانی و هفته ملی کارگر برای تکریم و تجلیل از مقام این افراد خدوم برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه نامگذاری این روز و برگزاری جشن‌های اینچنینی، تکریم کارگران است.

وی در این آیین که حدود 250 نفر از کارگران بخش‌های تنظیف، باغبانی، تخلفات و غیره حضور داشتند، افزود: اگر بخواهیم همه ما الگویی برای خودمان داشته باشیم، این مناسبت الگوی خوبی است که به آن توجه و تکیه داشته باشیم و حضرت علی(ع) را به عنوان اسوه مورد توجه قرار دهیم.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) بخشی از زندگی شریفشان را به کارگری پرداخت و با وجود حکومت‌داری بخشی از روز را به کار و تلاش می‌پرداخت.

امینی‌زاده با اظهار اینکه یکی از مهمترین و شریف‌ترین کارها به لحاظ اعتقادی، کارگری است، بیان کرد: اسلام، تلاش کارگر برای امرار معاش خانواده را جهاد در راه الهی می‌داند و افتخار کارگر این است که با زور و بازوی خودش نان در می‌آورد و خانواده را اداره می‌کند و افتخاری بالاتر از آن نیست.

وی با تأکید بر اینکه توسعه جامعه به لحاظ صنعتی، عمرانی و غیره مرهون تلاش‌های کارگران است، تصریح کرد: تلاش‌های شبانه روزی کارگران در شهر قابل تقدیر است و شهرداری نیز سعی دارد وضعیت نسبت به گذشته تقویت شود.

شهردار بندرعباس اظهار کرد: بنیه اصلی پیشرفت کشورهای در حال توسعه، کارگران هستند و در واقع این قشر از جامعه نقش بسزایی در رشد و توسعه جامعه دارند.

امینی‌زاده با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین اهدافی که در شورای اسلامی شهر بندرعباس مد نظر قرار دارد، تصریح کرد: از روز نخستی که وارد شهرداری شدم، شاهد تلاش‌ها و پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر برای حل مشکلات کارگران بوده‌ام.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، قرار شده در پایان هر ماه، ابتدا حقوق و مزایای کارگران و پس از آن حقوق سایر مدیران و کارکنان پرداخت شود.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه بدنبال تقویت وضعیت سیستم کارگری هستیم، گفت: از شرکت‌های کارگری انتظار داریم با وجود همکاری‌های مطلوب، حق و حقوق کارگران را طبق آنچه در قانون و قرارداد درج شده و به تناسب پرداخت‌های شهرداری انجام دهند.

امینی‌زاده بیان کرد: اگر تعهد، تدین، وجدان کاری و تلاش‌های شبانه‌روزی کارگران نبود کارهایی که در جای جای شهر قابل مشاهده است، میسر نمی‌شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز