استاندار اردبیل:

حصول توفیقات بزرگ در حوزه فرهنگ در گرو همدلی دولت و ملت است

۱۳۹۴/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۹:۰۷
کد خبر: ۲۸۱۵۳۶
حصول توفیقات بزرگ در حوزه فرهنگ در گرو همدلی دولت و ملت است
استاندار اردبیل مقوله فرهنگ را مقوله ای بسیار مهم و حساس برشمرد و گفت: دست یابی به توفیقات فاخر در این عرصه مهم ،در گرو همدلی مستمر دولت و ملت است .

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجید خدابخش در دیدار با دست اندرکاران خانه فرهنگ و هنر استان به اهمیت مدیریت بخش فرهنگ اشاره کرد و با ابراز مسرت از شکل گیری و فعالیت این سازمان مردم نهاد در استان ادامه داد: وجود پیشینه غنی فرهنگی در منطقه ،انتظار کارهای مهم در این حیطه را منطقی ساخته است.

نایب رییس شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از سخنان خود ، حضور نماینده ولی فقیه در استان و علمای دینی را ازجمله نعمات فرهنگی موجود در استان اردبیل برشمرد و تصریح نمود : بهره گیری از هر فرصت ممکن  و جلب مشارکت و مساعدت فکری شخصیت های فرهنگی  باید همواره مد نظر مجموعه هایی مانند خانه فرهنگ و هنر استان باشد.

در این جلسه کریم حاجی زاده عضو خانه فرهنگ و هنر استان هم گزارشی از نحوه شکل گیری و تهیه اساس نامه این تشکل را ارایه کرد. وی گفت : برگزاری مشارکتی برنامه های بزرگ مانند مراسم روز اردبیل می تواند به این مجموعه واگذار شود.

در این نشست بنا به درخواست دست اندرکاران حاضر ، استاندار اردبیل برای کمک به تامین مکان مناسب برای استقرار این سازمان مردم نهاد و حمایت از توسعه فعالیت های آن قول مساعد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز