همزمان با اولین روز از هفته معلم:

تقدیر از معلمان بندرخمیر در قالب کاروان سپاس از معلم

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۰۸:۲۷:۰۸
کد خبر: ۲۸۲۱۶۱
تقدیر از معلمان بندرخمیر در قالب کاروان سپاس از معلم
در اولین روز از هفته مقام معلم کاروان دانش‌آموزی سپاس معلم با حضور در مدارس و تقدیر از معلمان این روز را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، بر اساس روزشمار برنامه‌های هفته معلم صبح امروز گروهی از دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه در قالب کاروان سپاس از معلم با اهدا شاخه گل و شیرینی به معلمان این روز را گرامی داشتند.

مدیر آموزش‌ و پرورش بندر خمیر در این مورد اظهار داشت: این برنامه گامی کوچک در زمینه تکریم فرهنگیان است که توسط دانش آموزان در این روز مهم برگزار می‌شود.

خرامیده افزود: فرهنگیان به‌عنوان متولیان دانش و ایمان نه‌تنها در روز معلم بلکه در تمامی لحظات شایسته توجه و قدردانی هستند.

مدیر آموزش‌ و پرورش بندر خمیر خبر از ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در این هفته داد و تصریح نمود: دیدار با امام‌جمعه و فرماندار، برگزاری جشن سپاس معلم در مدارس، پیاده‌روی فرهنگیان، حضور در نماز جمعه، عیادت از بیماران فرهنگی با حضور مسئولان، برگزاری مراسم تجلیل از معلمان شاهد و ایثارگر و دیدار با خانواده شهدا را ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این هفته است.

وی با بیان اینکه فضاسازی تبلیغاتی برای این هفته در سطح شهر خمیر و مناطق صورت گرفته است بیان داشت:با کمک شورای شهر ،شهرداری و اصناف بنر و پارچه نوشته در خیابان و میدان‌های شهر نصب‌شده است تا فضای شهر حال و هوای پاس داشته باشد.

خرامیده همچنین خاطرنشان ساخت:جشن بزرگ روز معلم سه‌شنبه این هفته با شرکت بیش از هزار معلم شهرستان در شهر خمیر برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز