مدیرکل راه و شهرسازی همدان:

آزادراه همدان- کرمانشاه جزو اولویت های استان همدان محسوب نمی‎شود!

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۵:۳۹
کد خبر: ۲۸۲۲۶۵
آزادراه همدان- کرمانشاه جزو اولویت های استان همدان محسوب نمی‎شود!
آزادراه همدان -کرمانشاه برای استان کرمانشاه دارای اهمیت بوده و از سوی دیگر جزو اولویت‌های استان همدان محسوب نمی‎شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل راه و شهرسازی همدان درباره آزادراه همدان- کرمانشاه  گفت: این آزادراه بیشتر برای استان کرمانشاه دارای اهمیت بوده و از سوی دیگر جزو اولویت‌های استان همدان محسوب نمی‎شود چراکه در ایجاد ارتباط بین شهرهای همدان تاثیر ندارد.

وی تاکید کرد: از این رو نسبت به پیگیری این پروژه اقدام زیادی از سوی استان صورت نگرفته و در تلاش هستیم تا پروژه‌های مهم استان همدان از جمله آزادراه همدان-ساوه و راه‌آهن همدان-تهران را اجرایی کنیم.

روباری تصریح کرد: آزادراه همدان-ساوه از مهمترین پروژه‌های استان همدان است که ارتباط بین همدان و پایتخت ایران را تا 3 ساعت و حتی کمتر کاهش داده و از این رو می‏توان این پروژه زیرساختی را برای توسعه مهم دانست.

وی با اشاره به اینکه آزادراه همدان - ساوه یکی از پروژه‌های مهم وزارت راه و شهرسازی در استان همدان است، اظهار داشت: این پروژه از سال 91 با سرعت قابل قبولی در حال انجام بوده و توان حداکثری برای اتمام گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه باند شمالی این آزادراه به طول 85 کیلومتر زیربار ترافیک رفته و در حال حاضر نیز ترافیک از این قسمت در حال انجام است، گفت: باند جنوبی آزادراه همدان-ساوه نیز به طول 85 کیلومتر است که 55 کیلومتر از آن زیربار ترافیک رفته است.

وی با بیان اینکه نزدیک به 30 کیلومتر از باند جنوبی آزادراه باقی مانده است، گفت: در حال حاضر اکیپ‎های آسفالت و زیرسازی در این پروژه در حال فعالیت هستند و با این روند کار امیدوار هستیم تا پروژه تا پایان تیرماه امسال به طور کامل به اتمام برسد.

رودباری با اعلام اینکه هزینه‌های اجرای پروژه آزادراه همدان-ساوه از سوی دولت و بخش خصوصی تامین شده است، عنوان کرد: امسال از نظر اعتباری این پروژه مشکلی ندارد و پیمانکار با قدرت در حال اجرای پروژه است.

نظر شما
نظرات
فرشاد
|
-
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
0
0
کرمانشاه سرمایه دار زیاد داره نیازی به شما هم نداره
ايراني
|
-
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
0
0
تكميل شبكه آزادراهي كشور مبحثي كلان بوده و فارغ از مسائل محلي است كه داراي نقشي ملي و حتي فرا ملي در تسهيل ترانزيت كالاو مسافر مي باشد .
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز