استاندار البرز تاکید کرد:

مدیرانی که پاسخگوی مردم نباشند، برکنار می شوند

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۲۰:۴۳:۲۹
کد خبر: ۲۸۲۴۳۲
مدیرانی که پاسخگوی مردم نباشند، برکنار می شوند
استان البرز که در مقایسه با سایر استانها، استانی تازه تأسیس محسوب می شود، در بسیاری از حوزه ها با مشکلاتی مواجه است که یکی از آن موارد نیز ساز و کارهای مدیریتی است.

استاندار البرز پاسخگویی را وظیفه اصلی مدیران دانست و تصریح کرد: با مدیرانی که پاسخگوی مردم نیستند باید بدون اغماض برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز؛ سیدحمیدطهایی در نشست شورای مدیران استانداری، که معاونان و مدیران استانداری نیز حضور داشتند، با بیان این مطلب گفت: استان البرز که در مقایسه با سایر استانها، استانی تازه تاسیس محسوب می شود، در بسیاری از حوزه ها با مشکلاتی مواجه است که یکی از آن موارد نیز ساز و کارهای مدیریتی است.

وی با اشاره به انتقادهایی مبنی بر عدم پاسخگویی مدیران نسبت به مواردی که از آنها پیگیری می شود، اضافه کرد: پاسخگویی مدیران باید از استانداری آغاز شود و اگر برخورد جدی با مدیران صورت گیرد دیگر شاهد عدم پاسخگویی نخواهیم بود.

استاندار البرز در ادامه «پیگیری» را اصلی مهم در تحقق وعده های مسئولان دانست و تصریح کرد: از این پس مسئولان هر وعده ای که می دهند باید برای محقق شدن آن بازه زمانی تعیین کنند.

وی افزود: بر این اساس در جلساتی که تشکیل می شود نیز مصوبات باید قید زمان داشته باشد و نشست ها به وعده های بدون خروجی محدود نشود.

طهایی به مدیران استان هشدار داد: اگر رویه خنثی در برنامه ها ادامه داشته باشد، مدیران جایگزین انتخاب می شوند.

جلسه شورای مدیران استانداری بیش از سه ساعت به طول انجامید و با موضوعات مهمی ادامه پیدا کرد که محوریت آن را نیز برنامه ریزی برای سفر پیش روی رئیس جمهور تشکیل می داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز