همایش روز شورا با حضور اعضای شوراهای اسلامی روستاهای قائمشهر برگزار شد

مولایی: روستائیان برای حفظ نظام پیشقدم هستند

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۴:۴۲
کد خبر: ۲۸۲۸۷۴
مولایی: روستائیان برای حفظ نظام پیشقدم هستند
به مناسبت فرا رسیدن روز شورا ،‌ همایش این روز با حضور مدیرکل امور روستائی استانداری، مدیرکل بنیاد مسکن، فرماندار قائمشهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان قائمشهر در روستای رکابدارکلا برگزار شد.

به مناسبت فرا رسیدن روز شورا،‌ همایش این روز با حضور مدیرکل امور روستائی استانداری، مدیرکل بنیاد مسکن، فرماندار قائمشهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان قائمشهر در روستای رکابدارکلا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، بخشدار مرکزی قائمشهر در این مراسم گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان استان، روستاهای قائمشهر به جایگاه واقعی خود برسند.  

حجت الله مولائی قراء  با اشاره به فرا رسیدن روز معلم و تبریک این روز به فرهنگیان گفت: 50 عضو شوراهای اسلامی روستاهای قائمشهر معلم هستند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، ساخت و سازهای عمرانی در روستاها به کندی پیش می رود.

مولائی با اشاره به نگاه مثبت دولت تدبیر و امید به روستاها گفت: عقب ماندگی در روستاها بسیار زیاد است.

بخشدار مرکزی قائمشهر اظهار داشت: روستائیان در حفظ نظام و انقلاب اسلامی پیش قدم هستند.

وی با بیان اینکه مردمان روستا برای اجرای طرح های هادی حاضر به مشارکت هستند، افزود: روستائیان در ساخت و توسعه روستای خود آمادگی کامل دارند.

مولائی با بیان اینکه تنها دو روستای دشتیان و للستان در قائمشهر راه مناسب و آسفالته به خیابان اصلی را ندارد، افزود: برای حل مشکل این روستاها نیاز به تلاش بیشتر اداره راه و شهرسازی قائمشهر می باشد.

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان قائمشهر گفت: اعضای شوراهای اسلامی روستاها خادمین افتخاری هستند.     

علی رده موارم کلایی با بیان اینکه فرماندار قائمشهر نگاه ویژه ای به آبادانی و عمران روستاهای این شهرستان دارد، در خصوص اهمیت شورا در روستاها خاطر نشان کرد: از 14 فصل قانون اساسی، یک فصل آن مربوط به شوراهای اسلامی می باشد.

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان قائمشهر با اشاره به اینکه مشورت کردن در آموزه های دینی سفارش شده است، افزود: این نشست سومین همایش شوراهای اسلامی روستاهای قائمشهر می باشد.

وی با تاکید بر اینکه به رغم اینکه بیشتر فعالیت های روستا مربوط به شوراهای اسلامی روستاها می باشد، خاطرنشان کرد: هیچ بهائی به شوراهای اسلامی روستاها داده نمی شود و اعضای شوراهای اسلامی در روستا خادمین افتخاری هستند.     

این مسئول با اشاره به اینکه استاندار مازندران باید نگاه ویژه ای به شوراهای اسلامی روستاها داشته باشد، تصریح کرد : جهت فعالیت شورای بخش در شهرستان ها اعتبار خاصی تخصیص داده نمی شود.

رده با اشاره به حمایت های مدیرکل دفتر امور روستائی استانداری مازندران از شوراهای اسلامی روستاها،‌ افزود: برای حل مشکلات روستاها نیاز به تلاش بیشتر و حمایت جدی مدیران استانی هستیم.

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان قائمشهر ترمیم و بهسازی آسفالت راه های روستایی، اجرای طرح هادی، تامین آب شرب و کشاورزی، تسطیح اراضی کشاورزی، توجه به اقتصاد و جاذبه های گردشگری روستایی، حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز را عمده ترین درخواست های اهالی روستاهای بخش مرکزی شهرستان قائمشهر عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز