تاکید مدیر آموزش و پرورش قائمشهر:

معلمان نمونه باید در تمام مدارس حضور یابند

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۹:۲۷
کد خبر: ۲۸۳۰۲۴
معلمان نمونه باید در تمام مدارس حضور یابند
مدیر آموزش و پرورش قائمشهر گفت: به دلیل گستردگی حضور دانش آموزان در مدارس غیر دولتی، بیشتر نگاه ما به این مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر گفت: برای مطالبات فرهنگیان اقدامات خوبی صورت گرفته چراکه تا پایان سال جاری  25 درصد پاداش بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران؛ سیدمحمد رسولی، مدیر آموزش و پرورش قائمشهر، در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه یک میلیون نفر از دانش آموزان در مدارس غیر دولتی به تحصیل مشغول هستند، گفت: نگاه آموزش و پرورش به سمت حمایت از مدارس غیر دولتی است و این امر با ارائه بسته های حمایتی برای ارتقای کیفی مدارس مهم تلقی می شود.

وی افزود: از جمعیت 12 میلیون و 500 نفری دانش آموزان فقط یک میلیون نفر در مدارس غیر دولتی به تحصیل مشغول می باشند.

رسولی با بیان اینکه دیدگاه برنامه محور در دستور کار است، ادامه داد: فروردین ماه سال جاری نخستین ستاد ارزیابی در قائمشهر راه اندازی شد که با انجام این کار مدیران می توانند ارائه گزارش دهند.

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر گفت: درصدد هستیم تا با برگزاری آزمون های متعدد، مدیران را به روز کنیم.

وی با بیان اینکه مدارسی که در حاشیه شهرها واقع شده اند از سرویس بهداشتی برخوردار نیستند، افزود: تا پایان خرداد ماه سال جاری تجهیز سرویس بهداشتی 20 مدارس را در دستور کار قرار می دهیم.

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر در ادامه بابیان اینکه پیشگیری با آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش راه اندازی شده، افزود: برای شناسایی دانش آموزان آسیب پذیر در مدارس تا امروز 28 مدرسه خط قرمز توسط این کارشناسان مورد شناسایی قرار گرفته است.

رسولی ادامه داد: معلم نمونه باید در تمامی مدارس حضور یابد تا هر مدرسه ای در سطح شهرستان با کشف استعدادها به پرورش نخبگان بپردازد.

وی در خصوص تعداد مدارس هوشمندسازی در شهرستان قائمشهر گفت: تاکنون با مشارکت مردمی و آموزش و پرورش موفق شدیم با هزینه ای بالغ بر 80 میلیون تومان هوشمندسازی تعدادی از مدارس را انجام دهیم.

وی در پایان به کمک یک میلیارد تومانی مردم به آموزش و پرورش اشاره و تاکید کرد: از 323 مدرسه، یک میلیارد تومان با مشارکت مردمی جمع‌آوری شد و در تلاش هستیم تا مجموعه خیران مدرسه‌ساز با قوت بیشتری کار کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز