رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا در قطر

مدال طلا کشتی گیر لرستانی در قهرمانی بزرگسالان آسیا

۱۳۹۴/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۱:۰۳
کد خبر: ۲۸۳۲۶۷
مدال طلا کشتی گیر لرستانی در قهرمانی بزرگسالان آسیا
آزادکار لرستانی وزن 74 کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال مسابقات کشتی قهرمانی آسیا که در سالن اسپایر دوحه برگزار می‌شود برابر حریف ژاپنی خود به برتری رسید تا صاحب مدال طلا شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ پیمان یاراحمدی، کشتی‌گیر لرستانی تیم ملی، موفق شد مقام اول وزن 74 کیلوگرم رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کند.

در این وزن 14 نفر وزن‌کشی کردند که پیمان یاراحمدی در مسابقه اول عظمت سوفیف از تاجیکستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. این کشتی گیر بروجردی تیم ایران در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مسلم اولویف، کشتی گیر روسی الاصل تیم قرقیزستان، با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید. یاراحمدی در نخستین تجربه حضور در رقابت‌های بزرگسالان آسیا و در مرحله نیمه نهایی مقابل رشید قربان‌اف، قهرمان بازی‌های آسیایی و نفر سوم جهان، با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.
در دیدار فینال مقابل دیسوکه شی ما دا از ژاپن نفر پنجم بازی های آسیایی 2014 با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی رسید و صاحب نشان طلا شد.
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا در شهر دوحه پایتخت قطر با قهرمانی ایران به پایان رسید.
در پایان رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا که روزهای 16 و 17 اردیبهشت ماه و با حضور 21 کشور در سالن اسپایر شهر دوحه پایتخت قطر برگزار شد، تیم ایران با کسب 4 نشان طلا، 2 نشان نقره و یک نشان برنز و کسب 68 امتیاز به مقام قهرمانی رسید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز