فرمانده هنگ مرزی دهلران در دیدار با رئیس آموزش و پرورش؛

تعلیم و تعلم ضامن رهنمون شدن انسان از جهل و نادانی است

۱۳۹۴/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۴:۰۶
کد خبر: ۲۸۳۳۲۰
تعلیم و تعلم ضامن رهنمون شدن انسان از جهل و نادانی است
حاتمی گفت: تعلیم و تعلم ضامن رهنمون شدن انسان از ظلمات جهل و نادانی به نورانیت معرفت و آموخته گی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ، به مناسبت روز معلم و تجلیل از مقام و منزلت معلمین فرمانده هنگ مرزی دهلران به همراه جمعی از معاونین با عبدالکریم محمدی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان دهلران، دیدار کرد.

سرهنگ احمد رضاحاتمی، فرمانده هنگ مرزی دهلران، اظهار داشت: تعلیم و تعلم ضامن رهنمون شدن انسان از ظلمات جهل و نادانی به نورانیت معرفت و آموخته گی است. پروردگار علم آموزی را دلیل برتری انسان بر سایر موجودات بیان داشته و در سلسله بیان ادله سجده ملائک بر ادم علم را مطرح می نماید.

در ادامه، "محمدی" رئیس آموزش و پرورش شهرستان دهلران در این دیدارضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه یگانهای نظامی مستقر در منطقه بخصوص نیروهای مرزبانی از تعامل خوب عوامل مرزبانی با اداره آموزش و پرورش و ارائه آموزشهای همگانی در زمینه های گوناگون و فعالیتهای همچون برپایی نمایشگاه های سیار و برگزاری مسابقات مختلف در طول سال و اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی تقدیر و تشکر نمودند.

** لزوم حفظ آمادگی کارکنان ستاد،بعنوان پشتیبان واحد های عملیاتی

سرهنگ "پاکباز"  فرمانده مرزبانی استان ایلام در مراسم صبحگاه عمومی در جمع کارکنان بر حفظ توان و آمادگی آنان بعنوان پشتیبان واحدهای عملیاتی و مرزی تاکید کرد.

فرمانده مرزبانی استان گفت: ما کارکنان ستادی و اداری مرزبانی بعنوان یگان پشتیبانی کننده واحدهای مرزی همواره بایستی توان و آمادگی خود را حفظ نموده و با فراگیری آموزشهای نظامی نوین بر ارتقاء توان عملیاتی خود بیافزاییم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز