برگزاری کلاس مربیگری درجه سه هاکی در لرستان

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۸:۲۵
کد خبر: ۲۸۳۶۲۳
برگزاری کلاس مربیگری درجه سه هاکی در لرستان
یک دوره کلاس مربی‌گری هاکی ویژه معلمان ورزش آموزش و پرورش لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.
یک دوره کلاس مربیگری هاکی ویژه معلمان ورزش آموزش و پرورش لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ این دوره مربیگری درجه 3 از 16 تا 18 اردیبهشت در سالن شهید توکل مصطفی‌زاده دره‌گرم با مدرسی سیدیدالله قیاسیان مدرس و مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون و مربی سابق تیم ملی هاکی کشورمان با مدیریت احمد کاظمی و با تلاش و رایزنی حسن اباذری سرپرست هیات هاکی لرستان برگزار شد.
این برای اولین بار است که در یک استان کشور کلاسی ویژه‌ی آموزش دبیران ورزش با هدف گسترش این رشته ورزشی در آموزش و پرورش زیر نظر فدراسیون هاکی برگزار می‌شود.
قابل ذکر است با حمایت شاهپور جمشیدی مدیر ورزش‌دوست شرکت بیمه ایران در لرستان، تمامی هزینه‌های این کلاس برای شرکت‌کنندگان رایگان بود و توسط شرکت بیمه ایران پرداخت گردید که جا دارد این حرکت ارزشمند یکی از مدیران استان سرلوحه‌ی کار اکثر مدیران لرستان که چندان میانه‌ای با حمایت از ورزش و ورزشکاران دیار قهرمان‌پرور لرستان ندارند، قرار گیرد.
اسامی 18 شرکت کننده در این دوره: علی اسدی، عبدالحمید خسروانی، محمدطیب یاراحمدی، فرهادی محمدی، عبدالرضا سلیمانی، آرش مهکی، محمدتقی طالبی، ایمان جمالی‌نیا، مهدی عباسی‌مقدم، محمد نور‌احمدی، شاپور پارسامهر، علی‌رضا جمشیدی، احد گیورراد، سجاد آزادیان، احمد ابراهیمی، حسین خانلری، ناصر حقی‌زاده و محمد بشیری
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز