آغاز به کار دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات و رسانه های خبری البرز

۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۸:۲۲
کد خبر: ۲۸۴۳۶۴
آغاز به کار دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات و رسانه های خبری البرز
خبرنگاران و اهالی رسانه استان البرز می توانند آثار تولیدی خود از ابتدای تیر سال 1393 تا 25تیر 1394 را جهت شرکت در جشنواره ارسال نمایند که داشتن فرصت کافی برای تولید اثر از مزیت ها و ویژگی های این جشنواره است.

سرپرست معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از آغاز به کار دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات و رسانه های خبری البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، محمد طاهری گفت: با شروع فعالیت دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات و رسانه های خبری استان البرز، خبرنگاران البرزی می توانند با ارسال آثار خود بر اساس 34 محور تعیین شده و در 10بخش در این رقابت رسانه ای شرکت کنند.

وی افزود: خبرنگاران و اهالی رسانه استان البرز می توانند آثار تولیدی خود از ابتدای تیر سال 1393 تا 25تیر 1394 را جهت شرکت در جشنواره ارسال نمایند که داشتن فرصت کافی برای تولید اثر از مزیت ها و ویژگی های این جشنواره است.

محمد طاهری اظهار داشت: مراسم اختتامیه این جشنواره در روز 17مرداد 94 برگزار می شود که برگزاری نمایشگاه مطبوعات محلی، برگزاری نمایشگاه کتاب رسانه و نشست تخصصی آموزشی از برنامه های جنبی مراسم اختتامیه این جشنواره است.

سرپرست معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: فرمایش مقام معظم رهبری «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» بخش ویژه این جشنواره است که خبرنگاران و اهالی رسانه استان البرز می توانند با ارسال آثار خود ، در بخش ویژه  این جشنواره نیز شرکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز