پیکر شهید محمد دباغچی روز پنجشنبه در کرج تشییع می شود

۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۷:۴۲
کد خبر: ۲۸۴۳۸۶
پیکر شهید محمد دباغچی روز پنجشنبه در کرج تشییع می شود
شهید دباغچی متولد سال ۱۳۳۳ در شهرستان جهرم می باشد که پس از ۳۳ سال به میهن اسلامی بازگشته است و بدلیل سکونت خانواده ی این شهید در کرج، مراسم تشییع نیز در این کلانشهر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان البرز گفت: پیکر پاک فرهنگی شهید محمد دباغچی نود و سومین شهید فرهنگی استان البرز روز پنجشنبه 24 اردیبهشت ماه تشییع در کرج تشییع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، عباس زمانی فر با اعلام این خبر اظهار داشت: پیکر شهید محمد دباغچی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اقلید استان فارس و نود و سومین شهید فرهنگی استان البرز که در 25 آذر سال61 در فکه به شهادت رسیده و مفقود الاثر شده بود و در تفحص اخیر؛ پس از ۳۳ سال مفقود الاثری شناسایی شد؛روزپنجشنبه 24/اردیبهشت ماه در کرج تشییع و در امامزاده حیدر منطقه ی کلاک به خاک سپرده خواهد شد.

وی اظهار داشت: شهید”محمد دباغچی” از رزمندگان اعزامی استان فارس که طی عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسید و از آن پس جز شهدای مفقود الاثر قرار داشت که در جدیدترین عملیات تیم تفحص شهدا در منطقه کردستان عراق شناسایی شد.

زمانی فرگفت: شهید دباغچی متولد سال ۱۳۳۳ در شهرستان جهرم می باشد که پس از ۳۳ سال به میهن اسلامی بازگشته است و بدلیل سکونت خانواده ی این شهید در کرج، مراسم تشییع نیز در این کلانشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیکرپاک این شهید روز پنج شنبه ۲۴/ اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح از میدان شهدا تا چهارراه امام (میدان کرج) تشییع خواهد شد و پس از آن به امامزاده حیدر (ع) در منطقه ی کلاک منتقل و در گلزار شهدای این امامزاده دفن خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز