استاندار مرکزی:

باید باب گفتگو با جوانان را باز کنیم

۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۰:۴۵
کد خبر: ۲۸۴۵۱۷
اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی به ریاست استاندار صبح امروز 22 اردیبهشت در اراک برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان مرکزی؛ محمود زمانی قمی، استاندار مرکزی در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال 94 با اشاره به تحولات پرشتاب جهانی و تاثیر اجتناب ناپذیر جامعه ما به ویژه جوانان از این تحولات، گفتگوی صریح و رودر رو با جوانان را بهترین راه شناخت مشکلات جوانان و استفاده از پتانسیل عظیم این قشر پویا دانست.

استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ارایه یک مدل جدید زمامداری مبتنی بر هویت ایرانی اسلامی هدف انقلابی بود که محصول ارزشمند آن جهوری اسلامی است.

زمانی قمی افزود: غرب پس از پایان جنگ سرد تلاش کرد ارزش های خود را بر همه جوامع تسری دهد و بر استیلای خود بر جهان بیافزاید که این مساله در سال های اخیر و با رشد فناوری های ارتباطی و انفجار اطلاعات شکل دیگری یافته و به سرعت جوامع را مورد تاثیر قرار داده است.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی شتاب توسعه تکنولوژی را یکی از عوامل ایجاد شکاف بین نسلی در جامعه ایرانی عنوان کرد و گفت: باید بپذیریم تفاوت بین نسلی در نسل امروز نسبت به نسل های گذشته بسیار زیاد است اما این موضوع نه تهدید است نه آسیب بلکه واقعیتی است که باید با آن برخورد درست و منطقی داشت.

استاندار مرکزی ادامه داد: راه حل مقابله با جریان فرهنگی سلطه جوی غرب توجه به هویت ملی وایجاد بستر مناسب گفتگو است.

وی در خاتمه گفت: جمهوری اسلامی از ابتدای تاسیس تلاش کرده مدلی متفاوت از مدل غربی برای جهانیان ارایه کند که در بسیاری از بخش ها هم موفق بوده است اما با شرایط کنونی شرط توجه و تمایل جوانان به مدل ارایه شده در مقابل مدل غربی، داشتن جذبه لازم است تا جوانان با انتخاب خود به مدل مبتنی بر هویت ایرانی اسلامی توجه کنند و در راه پیشرفت آن اهتمام بورزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز