مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین خبر داد:

برگزاری انتخابات مجمع عمومی شهرک صنعتی لیا

۱۳۹۴/۰۲/۲۸ - ۰۹:۲۹:۴۶
کد خبر: ۲۸۵۷۵۳
برگزاری انتخابات مجمع عمومی شهرک صنعتی لیا
ناصحی: دومین جلسه انتخابات مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی لیا برگزار و بودجه پیشنهادی سال 94 نیز تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالقهار ناصحی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در پایان انتخابات مجمع عمومی افزود:  در این مراسم که با حضور گسترده صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی لیا برگزار شد، پس از معرفی 14نفر از کاندیدهای عضویت درهیئت مدیره و  بازرسی شرکت خدماتی شهرک صنعتی لیا انتخابات انجام و اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره و بازرس شرکت خدماتی شهرک صنعتی لیا انتخاب شدند.

وی اظهارکرد: برگزاری این انتخابات در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی گری شرکت شهرک های صنعتی انجام شده است که با اجرای این قانون فرصتی مناسب برای حضور بخش غیر دولتی در سطح مدیریت و اجرای طرح ها و برنامه های مناسب جهت ارتقاء نگهداری شهرکهای صنعتی فراهم می گردد.

ناصحی با بیان اینکه تمامی کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات از بین صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی هستند، گفت: تشکیل هیئت مدیره های شرکتهای خدماتی گامی مهم در جهت اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی گری بخش دولتی است و صنتعگران در فرایندی قانونی و شفاف، افراد مورد نظر خود را از بین کاندیداها انتخاب می کنند.

در راستای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری شهرکهای و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، اداره 6 شهرک و ناحیه صنعتی کاسپین، لیا، آراسنج، حیدریه، خرمدشت و دانسفهان در استان به بخش خصوصی واگذار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز