روابط سازمان فرهنگی و بسیج گسترش می یابد

۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۱:۳۱
کد خبر: ۲۸۶۴۲۹
روابط سازمان فرهنگی و بسیج گسترش می یابد
نشست مشترک مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس و مدیران این سازمان با سرهنگ سالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس همانند گذشته آمادگی بر همکاری و تعامل با بسیج و نیروهای مخلص سپاه در راستای پیشرفت و توسعه مسائل ورزشی و فرهنگی و همچنین نشاط و شادابی بین جوانان استان را دارا خواهد بود.

محمد مهدی جهانبخش با اشاره به زیر ساخت های فرهنگی و ورزشی موجود در سطح شهر بندرعباس گفت : نگاه سازنده و آسیب شناسی نشان از دقت نظر مجموعه بسیج نسبت به مسائل فرهنگی است .

جهانبخش افزود : نبود برنامه ی جامع و هم افزایی دستگاه های اجرایی به تنهایی نمی تواندد سازنده باشد و همکاری شهرداری و سپاه می تواند بر سلامت فضای اجتماعی شهر بیفزاید.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی ادامه داد : غفلت و کم کاری دستگاه های اصلی اجرایی شهر موجبات نبود کارکرد های فرهنگی را در سطح شهر پدید آورده است که این حس مسئولیت را در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس برانگیخته که بتواند در بخش آموزش های محله محور ورود کرده و با توجه به ظرفیت های بسیج بتواند یک تعامل دو طرفه صورت بگیرد .

جهانخش افزود : نیاز سنجی های مورد نظر از سال گذشته آغاز شده است و بحث آموزش محور شدن مسائل فرهنگی بعد از ماه مبارک در محلات شهر بندرعباس با جدیت تمام آغاز می شود .

وی با توجه به بحث واگذاری زمین های ورزشی به هئیت امنای محلات گفت : آئین نامه این واگذاری ها تدوین شده به زودی این زمین ها به خود محلات واگذار می شود .

سرهنگ اباذرسالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس نیز با تشکر از تلاش های سازمان فرهنگی ورزشی در برنامه های فرهنگی سطح شهر گفت : تربیت نیروهای متخصص و استفاده از امکانات زیر ساختی شهرداری می تواند تعاملی دو طرفه را شکل دهد که در نهایت به یک موضوع اخلاقی و فرهنگی مهم که امروزه نیاز جامعه است برسیم .

وی گفت : به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی نوع زندگی اسلامی و بومی باید در درستور کار تمام دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد که این تعامل دو طرفه می تواند زمینه ساز یک تحول عظیم در سطح شهر و زندگی شهرواندان شود .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس ادامه داد : جریان سازی فرهنگی کاری بس دشوار و طولانی مدت است که انشاالله بتوانیم با کمک سازمان فرهنگی ورزشی برنامه های دقیق و کار آمد را به مرحله اجرا برسانیم .

این هم اندیشی مشترک که دو ساعت به طول انجامید با تقدیر از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس به پایان رسید .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز