ضیافت شام استاندار لرستان به افتخار خیبری ها

۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۸:۴۳
کد خبر: ۲۸۶۵۳۹
ضیافت شام استاندار لرستان به افتخار خیبری ها
اعضای تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد قبل از بازی با استقلال آبی تهران با استاندار لرستان و معاونان وی دیدار کردند.
اعضای تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد قبل از بازی با استقلال آبی تهران با استاندار لرستان و معاونان وی دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان، در آستانه برگزاری بازی حساس دور رفت مرحله ‌پلی‌آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور بین تیم‌های خیبر خرم‌آباد و استقلال آبی تهران، بازیکنان، مربیان و مسئولان تیم خیبر خرم‌آباد در ضیافت شامی که توسط استاندار لرستان برپا شده بود، حضور یافتند.
استاندار لرستان در این مراسم اظهار داشت: تجربه تیم‌داری در استان‌های دیگر را داشته‌ام و می‌دانم رقیبان خیبر هزینه‌های سنگینی داشته‌اند.
هوشنگ بازوند افزود: می‌دانم که شما و کادر فنی برای 90 دقیقه بازی چه سختی‌هایی متحمل می‌شوید، اما تماشاگران از این موضوع اطلاع ندارند، لذا از شما تقاضا دارم برای این 2 بازی هیچ گونه استرسی نداشته باشید.
وی با بیان این که فوتبال فقط پول نیست، تصریح کرد: برای شما بسیار باارزش است که با دست خالی صعود می‌کنید در حالی که اگر با هزینه‌های میلیاردی صعود می‌کردید، ممکن بود قضاوت دیگری در مورد شما داشته باشند، لذا با شرایط حاضر، قضاوت ماندگاری از شما خواهند داشت.
بازوند تصریح کرد: با نتایج خوبی که گرفته‌اید، نام و نشان خوبی از خود بر جای گذاشته‌اید که امیدواریم با صعود به لیگ دسته اول، کار خوب‌تان را تکمیل کنید.
استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با دادن این وعده به بازیکنان خیبر که اگر صعود کنید، سعی می‌کنیم در چارچوب مقررات بتوانیم کمک‌های مالی برای شما فراهم کنیم، افزود: متاسفانه در استان لرستان بخش خصوصی قدرتمندی که از تیم‌های ورزشی حمایت کند وجود ندارد در حالی که در استان‌های دیگر، تیم‌های رقیب شما مقل آلومینیوم‌سازی اراک از این موهبت برخوردار هستند.
بازوند با اشاره به این که حمایت مالی از تیم‌ها، چارچوب و ضوابط خاصی دارد، افزود: دستگاه‌هایی هستند که روی هزینه‌های نهادها نظارت می‌کنند و در صورتی که نهادی به عنوان حامی مالی تیم شما پیدا شود و مسائل مربوط به هزینه‌های تیم را به صورت قانونی رعایت نکند، برای تیم حواشی ایجاد خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان نیز در این مراسم با بیان این که بازیکنان خیبر واقعاً تا این‌جا غیرت به خرج داده‌اند، گفت: امیدوارم با کسب نتایج خوب در دو بازی آخر، خستگی از تن همه‌ی شما بیرون برود و دل مردم لرستان را هم شاد کنید.
علی‌یاور عزیزپورفرد با اشاره به برپایی این مراسم، اظهار داشت: بدون شک تشویق استاندار و دیگر مسوولان استان در روحیه‌ی بازیکنان خیبر بی‌تأثیر نخواهد بود.
در ادامه این مراسم، مالک باشگاه خیبر و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز گفت: علاوه بر موضوع غیرت، یکی از افتخارات تیم خیبر بومی بودن تمامی بازیکنان آن است که بر عکس سایر تیم‌ها که با هزینه‌های میلیاردی بازیکنان غیربومی را جذب کرده‌اند، ما از نفرات زبده‌ی استان خودمان استفاده می‌کنیم.
همایون بهاروند با بیان این که تمامی بازیکنان این تیم جوانان سالم و اهل نماز هستند، خاطرنشان ساخت: اکثر بازیکنان خیبر تحصیل‌کرده اما بیکار و بدون شغل هستند و در این مسابقات نیز با دست خالی تا این‌جا آمده‌اند که همین موضوع باعث تحسین همگان شده است.
وی با اشاره به این که اداره کل ورزش و جوانان لرستان مطابق قوانین نمی‌تواند در عرصه‌ی تیم‌داری کمکی بکند و یا اگر کمکی هم بکند، بسیار ناچیز و مقطعی است، گفت: در صورت صعود به لیگ یک از استاندار لرستان که خود چهره‌ای فوتبالی و شناخته شده در این عرصه است، تقاضا داریم حتماً مشکلات این تیم را حل کند، چرا که سطح انتظارات از ایشان به عنوان چهره‌ای ورزشی بسیار بالاست.
 
در حاشیه:
* در این مراسم مسعود بهرام‌نژاد مدیر کل حوزه استاندار، علی صدرا به نمایندگی از بازیکنان خیبر و علی نیکبخت سرمربی تیم نیز سخنانی کوتاه بیان کردند.
* نیکبخت مربی تهرانی خیبر به استاندار گفت که این برای دومین بار است که با وی دیدار می‌کند و بار قبل همراه با منصور پورحیدری با مهندس بازوند جلسه داشته‌اند.
* هر 4 معاون استاندار نیز در این جلسه حضور داشتند. همچنین سید مسعود شاهرخی، فرزاد کرمی‌فرد، سعید رستمی‌چگنی و ولی خسروی اعضای هیأت مدیره باشگاه خیبر و هیأت فوتبال لرستان نیز در مراسم حضور یافتند.
* پاداش‌های نقدی که توسط استانداری و اداره کل ورزش و جوانان لرستان تهیه شده بود بین بازیکنان خیبر تقسیم شد.
* پس از پایان سخنرانی‌ها، حضار شام را در محیطی صمیمی صرف کردند.

* برخی کارمندان استانداری نظیر فرزاد ترابی‌نژاد (دروازه‌بان سابق فجر خرم‌آباد)، امیر جعفریان، رضا گودرزی، علی کاکولوند، بهزاد سپهوند و ... برای برگزاری مناسب این برنامه تلاش بسیار تلاش کردند.

* رفتار شایسته و مؤدبانه بازیکنان جوان خیبر در این مراسم جالب توجه و ستودنی بود. همان طور که عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اشاره کرد این‌ها به واقع از بهترین و سالم‌ترین جوانان لرستانی هستند.

* بهروز وثوقی‌راد لیدر متعصب لرستانی، لحظاتی بعد از صرف شام به ضیافت رسید! وی تا ساعتی از شب گذشته در سطح شهر مشغول نصب بنرهای اطلاع‌رسانی بازی روز پنج‌شنبه بود.

* پس از صرف شام، حضار به یادبود این مراسم عکس دسته‌جمعی گرفتند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز