بخشدار مرکزی قزوین اعلام کرد؛

اعزام ۴۰۰۰ هزار زائر به مرقد امام

۱۳۹۴/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۸:۴۳
کد خبر: ۲۸۶۷۵۵
اعزام ۴۰۰۰ هزار زائر به مرقد امام
بخشدار مرکزی قزوین از اعزام چهار هزار زائر به مرقد امام راحل به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مرتضی علیخانی در جلسه ستاد بزرگداشت امام راحل ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه گفت: براساس برنامه های پیش بینی شده امسال چهار هزار نفر از نواحی شهری و روستایی بخش مرکزی قزوین به مرقد امام اعزام می شوند و همکاری شهرداران و دهیاران و دیگر نهادهای مسول برای برگزاری هرچه با شکوهتر این برنامه ضروری است.

وی افزود: امروز عزت، استقلال و سرافرازی ملت ایران مرهون رهبری داهیانه امام خمینی رحمه الله علیه است و همه ما وظیفه داریم در راه تحکیم آرمان ها و اهداف آن امام همام تلاش کنیم.

بخشدار مرکزی قزوین در ادامه اظهار داشت : پیش بینی برنامه های گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل از سوی ستادهای مردمی و استقبال از کاروان های زیارتی از جمله برنامه های پیش بینی شده به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی رحمه الله علیه است.

مرتضی علیخانی در ادامه با گرامیداشت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر تصریح کرد: بی شک دلاور مردی و ایثار شهدا ، جانبازان و رزمندگان ایران اسلامی در پاسداری از کیان میهن اسلامی و حماسه هشت سال دفاع مقدس در تاریخ ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام فرهاد سماواتی امام جمعه شهر محمود آباد نمونه هم در این مراسم با اشاره به فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به ویژه سالروز ولادت حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف گفت : بر اساس اراده الهی با ظهور حضرت مهدی موعود عج الله تعالی زمینه تحقق حکومت مستضعفان در دنیا فراهم می شود.

امام جمعه شهر محمودآباد نمونه با محکوم کردن جنایات استکبار جهانی و ایادی آنان در منطقه خاطرنشان کرد: امروز دشمن با طرح توطئه ایران هراسی سعی در اختلاف افکنی بین کشورهای مسلمان دارد در صورتی که جمهوری اسلامی اهداف و برنامه هایش بر مبنای تعالیم نجات بخش اسلام پایه گذاری شده است و دشمن که از اسلام هراس دارد سعی در القای ایران هراسی دارد.

در ادامه این جلسه کلیه اعضا گزارشی از برنامه های پیش بینی شده به منظور گرامیداشت مناسبت های ماه خرداد ارائه کردند.

همچنین در این جلسه ضمن اعلام خبر تشکیل کمیته های امداد و نجات روستایی با حضور کارشناسان هلال احمر استان دهیاران در این زمینه آموزش دیدند.  

                                    

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز