مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان:

با توزیع عادلانه امکانات زمینه استقرار واحدهای صنعتی در همه مناطق استان فراهم کنیم

۱۳۹۴/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۵:۱۱
کد خبر: ۲۸۷۱۳۴
با توزیع عادلانه امکانات زمینه استقرار واحدهای صنعتی در همه مناطق استان فراهم کنیم
همایش معرفی فرصتهای سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی اسفرورین قزوین با هدف تشویق و ترغیب سرمایه گذاران در حمایت از تولید ملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالقهار ناصحی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، در این همایش گفت: در سال همدلی و همزبانی دولت و مردم همه باید تلاش کنیم تا گام های اساسی برای توسعه و رونق اقتصاد کشور برداشته شود.

ناصحی یادآور شد: نگاه ما این است تا با توزیع عادلانه امکانات زمینه استقرار واحدهای صنعتی در همه مناطق استان بویژه مناطق کم برخوردار و محروم را فراهم کنیم تا اشتغال به صورت متوازن در استان تامین شود.

این مسئول افزود: با توجه به سیاست های دولت و وزارت صنایع، توسعه نواحی صنعتی در مناطق کم برخوردار را جدی گرفته ایم و ساخت مجموعه های صنعتی در اسفرورین، شال، نیکویه، طارم، الموت در استان عملیاتی شده است.

وی گفت: شاید در نگاه اول راه اندازی نواحی صنعتی در مناطق کم برخوردار اقتصادی نباشد اما امروز که تعداد قابل توجهی از آنها به مرحله بهره برداری رسیده می توانیم ثمره این کار ارزشمند را مشاهده کنیم.

ناصحی بیان کرد: خوشبختانه حمایت های مالی و تسهیلات بانکی در حوزه صنعت در سالهای اخیر خوب بوده و در سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان از سوی بانک صنعت و معدن به تولیدکنندگان و صنعتگران استان پرداخت شد و امسال هم با تعامل منطقی ایجاد شده بین بانک ها امیدواریم هیچ مشکلی در پرداخت تسهیلات نباشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر استان قزوین با داشتن ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی و استقرار بیش از سه هزار واحد صنعتی کوچک و بزرگ در تامین بخش مهمی از نیازهای صنعتی و کشاورزی کشور نقش مهمی ایفا می کند.

ناصحی یادآورشد: از طرف دیگر وجود معادن متعدد و موقعیت مهم ارتباطی، دسترسی با بازارهای هدف ‌اهمیت این استان را به منظور سرمایه گذاری صنعتی دو چندان کرده است.

وی در خصوص فرصت های سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی اسفرورین گفت: ناحیه صنعتی اسفرورین به مساحت ۲۷ هکتار در محور تاکستان به شهرشال و فاصله ۱.۵ کیلومتری شهر اسفرورین واقع شده و تاکنون با ۲۳ میلیارد ریال هزینه خدمات زیربنایی مانند آب، برق و گاز آن تامین شده و در آینده نیز خدمات شبکه فاضلاب و مخابرات نیز ارائه خواهد شد.

ناصحی تصریح کرد: هم اکنون سه قرارداد با ۲۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی ۴۲ نفر با متقاضیان در این ناحیه منعقد شده و سایر زونها آماده واگذاری به متقاضیان و سرمایه گذاران است.

قابل ذکر است همایش بررسی فرصت های سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی اسفرورین با  حضور رجب رحمانی و روح الله عباسپور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، عبدالقهار ناصحی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، حیدری فرماندار تاکستان، سرپرست معاونت برنامه ریزی و دفتر امور اقتصادی استانداری و جمعی از سرمایه گذاران استانی و محلی در کانون فرهنگی آموزش و پرورش اسفرورین برگزار شد.

2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز