تقدیر وزارت کشور از اقدامات ستاد ساماندهی طرح های دریای مازندران

۱۳۹۴/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۰:۱۴
کد خبر: ۲۸۷۴۱۵
تقدیر وزارت کشور از اقدامات ستاد ساماندهی طرح های دریای مازندران
وزارت کشور با اهدای لوح تقدیر از اجرای موفقیت آمیز طرح ساماندهی و سالم سازی سواحل و کاهش محسوس غریق در سال 93 در مازندران قدردانی گردید.

مرتضی میرباقری، قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی فرهنگی و رئیس ستاد ساماندهی سواحل کشور، با اهدای لوح تقدیر به علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد ساماندهی طرح های دریای مازندران و علی شادمان، مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری و دبیر این ستاد، از اقدامات صورت گرفته در سواحل استان طی سال 93 قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی استانداری، متن کامل این لوح تقدیر به شرح زیر است:

 بسمه تعالی

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

جناب آقای علیرضا یونسی

معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران

سلام علیکم؛

بی تردید شکوفایی ایران اسلامی مرهون همت بلند مدیرانی است که پیشرفت عدالت محور، مردم سالاری دینی و تکریم حقوق انسان ها را بر خود فرض دانسته و منادی ارزش های اخلاقی، اسلامی، انقلابی و ملی اند.

اجرای موفقیت آمیز طرح ساماندهی و سالم سازی سواحل کشور و کاهش محسوس غریق در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، نشان از اهتمام جنابعالی به تحقق اهداف دولت تدبیر و امید در افزایش رضایت مندی عمومی، ارتقاء امنیت اخلاقی و امنیتی و ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی مطلوب دارد.

قطعا، موفقیت حاصله، آغازی مبارک برای پیمودن راهی دشوار تا دستیابی به اهداف سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

اینجانب، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند جنابعالی و مجموعه همکارانتان، از خدای منان توفیقات مستمر و موثر شما را در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه تحت زعامت رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت العظمی خامنه ای، حفظه الله، مسئلت دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز