سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریال در همدان

۱۳۹۴/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۹:۳۵
کد خبر: ۲۸۷۵۴۱
سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریال در همدان
تعالی افزود: تاکنون 10 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده است همچنین با تأکید استاندار همدان قرار است وضعیت شهرک‌های صنعتی بررسی و واحدهای تولیدی که شرایط نامناسبی دارند در اولویت رسیدگی قرار گیرند و موانع تولید از سر راه آنها برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار همدان ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان، گفت: سال گذشته یک هزار و 774 فقره شغل در شهرستان ایجاد و روزنه‌های امید برای اشتغال در همدان پدیدار شده است، شغل این تعداد افراد قطعی شده و آن‌ها بیمه اجباری شدند، که این امر نشان می‌دهد با تلاش مسئولان استان فضای کسب و کار به ویژه در روستاها رونق و بهبود یافته است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته با پیگیری مدیریت ارشد استان واحدهای تولیدی که دچار رکود بودند راه‌اندازی شد و سرمایه گذاری‌های خوب و منحصر به فردی در استان انجام شده است؛ همدان تنها استانی است که فرمانداران آن در کنار سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان روسای کارگروه اشتغال حضور دارند و برای روانسازی کار و رفع موانع تولید وارد کار شدند.

تعالی اظهار کرد: تاکنون 10 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده است  همچنین با تأکید استاندار همدان قرار است وضعیت شهرک‌های صنعتی بررسی و واحدهای تولیدی که شرایط نامناسبی دارند در اولویت رسیدگی قرار گیرند و موانع تولید از سر راه آنها برداشته شود.

حسین افشاری، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار همدان نیز گفت: دقیقترین آماری که نشان دهنده میزان اشتغال است تعداد بیمه شدگان اجباری هستند که در سال گذشته برای بیش از یک هزار و 700 نفر به طور قطع شغل ایجاد شد است، همچنین یک هزار و 356 نفر اقدام به بیمه اختیاری کردند که به طور یقین مشغول به کار هستند.

وی اضافه کرد: در سال جاری 440 پروانه بهره‌بردار برای واحدهای تولیدی صادر شده که 368 واحد معادل 84 درصد در حال حاضر فعال هستند، تأسیس شرکت تعاونی توسعه عمران در همه استان‌ها و شهرستان‌ها با تأکید دولت انجام شده که برکات و خیرات زیادی برای جامعه دارد و مردم بیشتر می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز