آیت‌الله سبحانی:

تکفیری‌ها به دنبال ربودن مبانی فکری جوانان هستند/جوانان با مباحث غلط تکفیری‌ها آشنا شوند

۱۳۹۴/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۷:۰۰
کد خبر: ۲۸۸۳۰۰
تکفیری‌ها به دنبال ربودن مبانی فکری جوانان هستند/جوانان با مباحث غلط تکفیری‌ها آشنا شوند
یکی از مراجع عظام تقلید با اشاره به فعالیت تکفیری‌ها گفت: امروز ما گرفتار تکفیری‌ها هستیم و باید مبانی فکری آنها را بیان کرده تا جوانان ما با عقاید باطل آنها آشنا شده تا فریب آنها را نخورند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی امروز در ابتدای درس خارج اصول خود در مسجد اعظم قم گفت: باید تعلیم قبل از تعلم باشد و خداوند نیز بر جاهلان تعلم را واجب و بر عالمان نیز تعلیم را واجب کرده است.

وی بیان داشت: مسئولیت علم بیشتر از مسئولیت جاهل است و باید افراد مختلف در فراگیری مباحث دینی تلاش کنند و بدانند که این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است.

این مرجع تقلید با اشاره به فعالیت تکفیری‌ها گفت: امروز ما گرفتار تکفیری‌ها هستیم و باید مبانی فکری آنها را بیان کرده تا جوانان ما با عقاید باطل آنها آشنا شده تا فریب آنها را نخورند.

آیت‌الله سبحانی بیان داشت: این گروه با کلام زیبا در تلاش هستند تا جوانان را به سوی خود منحرف کنند که نباید اجازه چنین کاری به آنها را بدهیم و بدانیم که اسلام ناب مخالف تکفیر است.

وی در ادامه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: باید از الان به فکر آن روز بوده تا بتوانیم با تبلیغ دین در جذب مردم تلاش کنیم.

این مرجع تقلید گفت: باید منابر ما سازنده باشد و با محتوای مناسب همراه باشد، نباید منابر ما شعاری و بدون محتوا باشد، یعنی فردی که پای منبر ما می‌نشیند پس از اتمام سخنرانی باید چیزی یاد گرفته و اندیشه و فکرش تغییر کند.

آیت‌الله سبحانی اذعان داشت: باید در این زمینه مطالعه داشته باشیم و مطالعات خود را وسیع‌تر انجام دهیم و از معاشرت‌های دوستانه کم کرده و به کار علمی بپردازیم.

وی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تبلیغ دین و آشنا ساختن مردم با آموزه‌های دینی و اسلامی است که نباید این فرصت را از دست بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز