مشاور استاندار کرمانشاه در امور جوانان:

دولت تدبیر و امید نیازمند حمایت پرشور جوانان است

۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۸:۳۲
کد خبر: ۲۸۹۰۰۰
دولت تدبیر و امید نیازمند حمایت پرشور جوانان است
طرح انتقادات صریح نشان از فضای باز مسؤلان استان کرمانشاه دارد.

مشاور استاندار کرمانشاه در امور جوانان گفت: در شرایطی که دولت با تنگناهای زیادی در زمینه تحریم‌های اقتصادی و فشارهای بین‌المللی روبروست و در جبهه داخلی نیز به بهانه‌های مختلف مورد هجمه دلواپسان قرار گرفته است، این مجموعه نیازمند حمایت پرشور جوانان حامی تدبیر و امید است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه،  روح‌اله باقرآبادی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در شرایطی شکل گرفت که کشور در یک وضعیت ویژه قرار داشت و همه نگران بودیم کشور به چه سمت و سویی می‌رود که در این میان همت و تلاش شما جوانان باعث شد دولتی مبتنی بر تدبیر و عقلانیت شکل بگیرد.

وی با تاکید بر این نکته که در سطح استان نیز عده‌ای دلواپس مشغول ناکارآمد جلوه دادن دولت هستند، افزود:  این افراد قصد دارند با دلسرد کردن خدمتگزاران دلسوز آن‌ها را از حرکت در راستای تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید بازدارند.

مشاور استاندار کرمانشاه در امور جوانان گفت: باید از این فرصت پیش آمده برای اصلاح سیاست‌ها غلط گذشته و بازگرداندن دولت به مدار عقلانیت و توسعه استفاده کنیم و این نیازمند تلاش و کوشش بیشتر است.

باقرآبادی با اشاره به این نکته که طرح انتقادات صریح نشان از فضای باز استان دارد، گفت: مباحث و انتقادات صریحی که در این نشست پیرامون عملکرد مدیریت ارشد استان کرمانشاه ارایه شد نشان داد هیچ طرحی برای برنامه‌ریزی و یا مهندسی این نشست در کار نبوده است و افراد در طرح مباحث خود آزاد بوده‌اند و این از ثمرات دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: جوانان گلایه‌ها و انتقاداتی در زمینه‌های مختلف دارند که مبتنی بر نگاه اصلاح طلبانه آن‌هاست. آنان مطالبات به حقی دارند که طی هشت سال مدیریت دولت گذشته پاسخی به آن داده نشده است و هم اکنون منتظر تحقق این مطالبات هستند. البته پیگیری این مطالبات در شرایط فعلی باید با هوشیاری و تدبیر دنبال شود.

مشاور استاندار کرمانشاه در امور جوانان با ذکر این مطلب که مدیریت ارشد استان همراهی ویژه ای با مجموعه دولت تدبیر و امید داشته است گفت: مجموعه مدیریتی استان در مقایسه با استان‌های همجوار دارای نمره قابل قبولی در زمینه دنبال کردن سیاست‌های دولت دریافت می‌کند که این رویکرد قابل تقدیر است.

گفتنی است در ادامه این نشست که با حضور گسترده جوانان حامی تدبیر و امید از شهر کرمانشاه و دیگر شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد نمایندگان جوانان به ارایه نظرات و انتقادات خود پیرامون مسایل مختلف استان پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز