برگزاری سمینار آموزشی نرم افزار «طراحی روشنایی» در همدان

۱۳۹۴/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۴:۱۵
کد خبر: ۲۸۹۰۸۵
برگزاری سمینار آموزشی نرم افزار «طراحی روشنایی» در همدان
مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان وحید سعیدی از برگزاری سمینار آموزشی دیزاین بیلدر (طراحی روشنایی) در همدان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به برگزاری سمینار طراحی روشنایی در شرکت توزیع نیروی برق همدان کرد: دیزاین بیلدر، نرم‌افزار مدل‌سازی ساختمان برای صرفه‌جویی در  انرژی است که شامل سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و روشنایی می‌شود.

وی افزود: این نرم‌افزار مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای مکانیکی، معماری و برق است که یکی از پارامترهای مهم آن طراحی میزان روشنایی و سیستم‌های کنترلی برای بهینه کردن مصرف روشنایی است.

مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان داشت: این نرم‌افزار به صورت مداوم در حال بروز‌رسانی بوده و برای سازمان نظام مهندسی ساختمان و طراحان برقی روشنایی داخلی ساختمان قابل استفاده است.

وی یادآور شد: این سمینار با حضور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان و روسای اداره طرح و توسعه واحدهای اجرایی به همراه ناظرین شرکت مباشر برگزار شد.

سعیدی با بیان اینکه سمینار دیزاین بیلدر نخستین سمینار شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در سال جاری بوده است، یادآور شد: مجری برگزاری این سمینار شرکت سابا با هماهنگی دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی استان همدان بوده است.

وی عنوان کرد: در پایان سمینار نیز کارشناس ارشد مکانیک از دفتر نمایندگی سابا به طرح مباحث مدیریت مصرف و راهکارهای عملی آن پرداخت.

مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: خرداد ماه سال جاری نیز سمینار «برق تیرهای فشار متوسط» با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و شرکت نامدار صنعت برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز