برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران توسط شهرداری بندرعباس

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۰۷:۵۲:۵۲
کد خبر: ۲۸۹۳۲۰
برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران توسط شهرداری بندرعباس
سرپرست مدیریت بحران شهرداری بندرعباس از برگزاری دوره‌های مدیریت بحران ویژه کارکنان شهرداری و شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حمیدرضا حیدری‌پوری در این باره اظهار کرد: در مرحله نخست، این دوره به مدت 8 ساعت ویژه کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری بندرعباس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم این سری از آموزش‌های مدیریت بحران، عامه مردم نکات لازم را فرا خواهند گرفت، افزود: دوره های آموزشی مدیریت بحران شامل 2 ساعت آموزش‌های آتش‌نشانی، 3 ساعت آموزش کمک‌های اولیه و 3 ساعت مدیریت بحران و پدافند غیرعامل است.

سرپرست مدیریت بحران شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: آموزش‌های مدیریت بحران ویژه کارکنان شهرداری بندرعباس و سازمان‌های وابسته در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار می‌شود.

حیدری‌پوری با بیان اینکه این آموزش‌ها در سالن آموزش مدیریت بحران شهرداری بندرعباس برگزار می‌شود، ادامه داد: از تیرماه سال جاری نیز همین آموزش‌ها در محلات و با هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و بسیج محلات برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که دوره‌های تکمیلی نیز ویژه نفرات برتر و مستعد برگزار شود و از این افراد به عنوان ادامه دهنده راه آموزش در محلات استفاده شود.

سرپرست مدیریت بحران شهرداری بندرعباس گفت: با جدی گرفتن بحث مدیریت بحران در شهرداری بندرعباس، برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی زیادی در شهرداری بندرعباس در حال شکل‌گیری است.

حیدری‌پوری با تأکید بر اینکه شهرداری بندرعباس در امر مدیریت بحران پیشرو است، اظهار کرد: علاوه بر بحث‌های آموزشی، اقدامات مهم دیگری نیز در مدیریت شهری و اجرای پروژه‌ها و آمادگی جهت مدیریت بحران‌ در شهرداری بندرعباس دنبال می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز