پیشگیری از اعتیاد، سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۰۸:۲۸:۱۱
کد خبر: ۲۸۹۳۳۵
پیشگیری از اعتیاد، سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد
امام جمعه شهرستان بندرلنگه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع اعتیاد و مجالس ازدواج در محلات گفت : پیشگیری از اعتیاد سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد رکنی مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر را کاری حساس و سخت دانست و افزود: امروز انواع و اقسام مواد مخدر صنعتی برای نابودی نسل جوان ایران در دستور کار دشمنان قرار گرفته است .

وی اضافه کرد: خانواده ها باید به صورت جدی و مستقیم برای مقابله با این پدیده شوم وارد عمل شوند زیرا انواع دخانیات آغشته به مواد شیشه و کراک می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد رکنی بهبود وضعیت اشتغال را از موارد مهم پیشگیری دانست و اظهار داشت: مردم باید از طریق کار آفرینی، اشتغال زایی کنندو متولیان نیز موظف به حمایت از کارآفرینان هستند.

امام جمعه بندرلنگه در خصوص برگزاری مراسم های ازدواج در محلات گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره نظارت بر اماکن عمومی باید دقت و نظارت بیشتری داشته باشند و سعی شود این گونه مراسم ها در تالارهای دارای مجوز و خارج از شهر برگزار شود.

در ادامه، اسماعیل پاسلار فرماندار بندرلنگه ضمن تأکید بر ریشه یابی مسئله استفاده از مواد مخدر افزود: استفاده از شیوه های فرهنگی بهترین روش برای مبارزه با این بلای شوم می باشد.

در پایان سایر اعضاء نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز