اجرای طرح «کتاب برای همه بچه‎ها»

کتاب‌های کانون رهسپار روستاهای قزوین شد

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۰:۴۲
کد خبر: ۲۸۹۴۳۲
کتاب‌های کانون رهسپار روستاهای قزوین شد
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین 1000جلد کتاب به بچه‌های یکی از دورافتاده‌ ترین روستاهای بخش آبگرم شهرستان آوج هدیه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در آستانه فصل اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و در راستای اجرای طرح «کتاب برای همه بچهها»، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین که در روستای «شاخدار» حضور یافته بود 1000 جلد کتاب ویژه کودکان و نوجوانان را همراه با یک قفسه کتاب به مسجد روستا هدیه کرد.

حسین علیجانی با تاکید بر این که همه‌ی بچه‌ها باید از امکانت کتاب‌خوانی به ویژه کتاب خوب بهره مند باشند، آمادگی کانون را برای ارسال کتاب به مناطق محروم و دور از دسترس کانون اعلام کرده بود.

مدیرکل کانون استان قزوین با اشاره به عدم برخورداری برخی از روستاها از امکانات کانون، افزود: هرجا بچه‌ها نتوانند به مراکز فرهنگی و هنری کانون بیایند، کانون همراه با کتاب به سراغ بچهها می رود و در ادامه این طرح، کانون به بچه‌های دیگر روستاهای دورافتاده استان نیز کتاب هدیه می‌کند.

روستای شاخدار از توابع بخش آبگرم شهرستان آوج استان قزوین است که پیش از این به نام  روستای شاهدار معروف بوده و گفته می شود محل سکونت شاهان بوده است و به مرور به شاخدار تغییر نام پیدا کرده است، قبرستانهای این روستای تاریخی، نیز جز به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این روستا تنها 35 نفر دانش آموز دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز