طیبی: با رسانه ها تعامل خواهیم داشت و از نقد هم نمی هراسیم

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۱۷:۱۰:۴۹
کد خبر: ۲۸۹۵۴۶
طیبی: با رسانه ها تعامل خواهیم داشت و از نقد هم نمی هراسیم
دکتربهمن طیبی در جمع خبرنگاران و ورزش نویسان گلستانی به رسالت مهم رسانه ها و اهمیت ارتباط حسنه با آنان در پیشبرد ورزش کشور اشاره کرد

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان؛ پیش از ظهر امروز در یک نشست صمیمی با خبرگزاری ها، نمایندگان مطبوعاتی و ورزش نویسان استان گلستان، بهمن طیبی، مدیرکل ورزش و جوانان، ضمن اشاره به نیاز مبرم تعامل دستگاه ورزش و رسانه ها، موضوعات مهمی را در راستای همکاری های متقابل اظهار داشت.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گلستان رونق ورزش را در گرو انعکاس رویدادهای آن توسط رسانه ها برشمرد و اضافه کرد: هر چه دامنه فعالیت رسانه ها در جهت تبلیغات اصولی ومنطقی تر بیشتر باشد، بهتر می توانیم سیاست های نظام مقدس مان را در جهت اعتلای فرهنگ گرایش مردم به سمت و سوی ورزش ارتقاء ببخشیم.

طیبی به اهمیت روابط عمومی، شناخت مضامین و فضاهای مطبوعات و وجود ارتباط سالم بین آنان و نظم دادن به این روابط را از موضوع های مهم رسیدن به اهداف عالیه وزارت ورزش و جوانان دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نقد را به عنوان یک راهکار مهم برای حل تنگناها، مشکلات و معضلات ورزش در جهت توسعه و ارتقاء آن برشمرد و اظهار داشت: ما هراسی از نقد نخواهیم داشت و به نقد منصفانه به عنوان راهکاری مناسب برای رفع کمبودها و ارتقاء جایگاه ورزش و جوانان گلستان نگاه می کنیم.

طیبی اضافه کرد: توقع ما از جامعه رسانه این است که علاوه بر نقد به نکات مثبت رونق و توسعه و عملکرد توانمندی تلاش های ادارات تابعه، هیات های ورزشی و موفقیت های ورزش گلستان در عرصه های مختلف را به خوبی انعکاس دهند.

مدیرکل ورزش وجوانان گلستان استفاده از کارشناسان واقعی موضوع مهم دیگری بود که در این نشست به آن اشاره کرد و از ورزش نویسان خواست برای نقد و بررسی جامعه ورزش از کارشناسانی که در بطن ورزش زندگی کردند استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز