افتتاح بزرگ‌ترین پل کرمانشاه در شهرستان پاوه

۱۳۹۴/۰۳/۱۳ - ۱۷:۵۷:۴۴
کد خبر: ۲۸۹۸۴۹
افتتاح بزرگ‌ترین پل کرمانشاه در شهرستان پاوه
این پروژه را در راستای تداوم خدمات نظام و دولت به مردم منطقه است که با همت دولت تدبیر و امید این خدمات سرعت بیشتری گرفته است.

بزرگ‌ترین پل استان کرمانشاه به طول 160 متر و عرض 12 متر در منطقه دوآب شهرستان پاوه با 110 میلیارد ریال اعتبار با حضور رضایی‌بابادی استاندار کرمانشاه، سردار شیخی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، مجتبی نیک‌کردار معاون امور عمرانی استانداری، فرماندار پاوه و مسوولان شهرستان پاوه به بهره‌برداری رسید.


df (4)به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی در آیین افتتاحیه این پل که به نام شهدای سیروان نام گذاری شده است، اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح پل شهدای سیروان به عنوان بزرگ‌ترین پل استان کرمانشاه هستیم و در واقع کاری که اینجا صورت گرفته بسیار عظیم و قابل ستایش است.

وی به حمایت‌های مقامات ارشد نظام در زمینه اجرای پروژه گرمسیری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور و معاون اول رئیس جمهور با حمایت‌های بسیار جدی خویش، زمینه را برای به ثمر نشستن پروژه بزرگ طرح گرمسیری و توسعه هرچه بیشتر آن و اجرای سد تنظیمی هیروی به عنوان دومین سد بزرگ استان، فراهم کردند.

استاندار کرمانشاه گفت: این پروژه را در راستای تداوم خدمات نظام و دولت به مردم منطقه است که با همت دولت تدبیر و امید این خدمات سرعت بیشتری گرفته است.

رضایی‌بابادی ادامه داد: پروژه‌های در حال اجرا در استان و شهرستان پاوه با تأمین اعتبار لازم توسط دولت تدبیر و امید با سرعت و دقت بیشتری در حال اجراست که امیدواریم با به ثمر رسیدن این طرح‌ها شاهد شکوفایی اقتصادی هرچه بیشتراستان کرمانشاه باشیم.

وی افزود: امیدواریم پروژه بزرگ سد تنظیمی هیروی به سرعت به نتیجه برسد و مردم از مزایای این پروژه برای کارهای باغبانی و زراعت استفاده کنند و قدمی برای رفع محرومیت این منطقه برداشته شود.

استاندار کرمانشاه به استعداهای شهرستان پاوه در بخش‌های مختلف گردشگری، شیلات، تجارت، کشاورزی و باغداری اشاره کرد و گفت: با وجود آب کافی در منطقه و بازارچه های مرزی امیدواریم با توسعه این بخش‌ها شاهد اشتعال بیشتر و توسعه و رونق اقتصادی منطقه باشیم.

رضایی‌بابادی ادامه داد: این منطقه با توجه به دارا بودن مرز مشترک با اقلیم کردستان در حوزه تجارت و بازرگانی نیز دارای فرصت‌های فراوانی است.

وی افزود: همچنین این ناحیه دارای پتانسیل‌ها و جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است که در صورت بهره‌گیری از آن‌ها می‌توان تحول چشمگیری در: اقتصاد منطقه ایجاد کرد.

استاندار کرمانشاه گفت: در حال برنامه‌ریزی برای بالفعل کردن استعدادها و پتانسیل‌های شهرستان پاوه هستیم تا ضمن ایجاد اشتغال موجب رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه شهرستان و استان شویم.

رضایی‌بابادی در بخش دیگری از سخنانش به تجلیل از شهدا و جانبازان این منطقه پرداخت و گفت: این عزیزان حق بزرگی بر گردن کشور دارند و آرامش و امنیت  موجود حاصل زحمات و جانفشانی‌های آن هاست.

وی افزود: همچنین مردم وفادار این منطقه علی‌رغم همه توطئه‌هایی که از سوی ضدانقلاب صورت گرفت؛ نشان دادند که همیشه در دفاع از جمهوری اسلامی راسخ و ثابت قدم هستند و هیچ توجهی به تبلیغات تفرقه انگیز دشمنان مشترک شیعه و سنی ندارند.

در پایان این مراسم پل شهدای سیروان به طول 160 متر وعرض 10/12 متر و ارتفاع 20 متر و پل شهدای پاوه رود به طول 36 متر و عرض 8/9 و ارتفاع 15 متر به بهره‌برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز